Nee heb ik maar niet gedaan, rondje (rondwegen) Emmeloord, daarna Nagele en nog wat woonwijken als impressie voor ongeschoven stukken. Ben 1 tegenligger (vrachtwagen) tegen gekomen tijdens 25 minuten rijden.
Dergelijke chase ritjes zijn leuker met zijn tweeën, maar mw Polder en de kids lagen al op bed, en anders had ze me nog voor gek verklaard
Sneeuw: geen.
Sneeuwjacht: nixnadanul.
Zicht: enorm.
Alleen de al aanwezige sneeuw heeft wat last van de wind en af en toe een klein beetje versche motsneeuw.
Dit bericht is qua inhoud al een ramp (voor jou als liefhebber)
Sneeuw: geen.
Sneeuwjacht: nixnadanul.
Zicht: enorm.
Alleen de al aanwezige sneeuw heeft wat last van de wind en af en toe een klein beetje versche motsneeuw.
Welkom Danny !!!
ik ben serieus benieuwd welke dorpen morgen onbegaanbaar zijn. De sneeuw houd nu al 4 uur achtereen aan, intensiteit is toegenomen met zeer sterke wind. De N wegen waren een uur terug al slecht begaanbaar, o.a. de n33 was nauwelijks zichtbaar met vele sneeuwduinen, als dit zo doorzet wordt het voor de kleinere dorpjes morgenvroeg wakker worden achter een gesloten witte deur....
Sla flevoland maar over.
Ik rij morgen denk ik ook naar Fryslan eens kijken hoe het daar is.. hier is het helaas ietwat weinig...
Zonder gekheid snap ik niet waarom de buien oplossen voor het IJsselmeer om vervolgens vrolijk 50 km uit de kust op de Noordzee weer te activeren.
Ik rij morgen denk ik ook naar Fryslan eens kijken hoe het daar is.. hier is het helaas ietwat weinig...
Rij een stukje door en pak een dorpje rond groningen
Denk dat het op dit moment hier extremer is dan in friesland...
(winsum, stedum, zuidlaren en pak een lokale weg)
Zonder gekheid snap ik niet waarom de buien oplossen voor het IJsselmeer om vervolgens vrolijk 50 km uit de kust op de Noordzee weer te activeren.
Een warm worstje op zijn tijd is natuurlijk nooit verkeerd, maar gaat vervelen.. suc6 met blikvoorraad...
Heb er ook geen verklaring voor, hier vlak voor Emmeloord lostem de meeste buien ook al op.... Jammer, erg jammer...
Maar morgen nog meer kanzen en wellicht eind van de week....
Denk dat het op dit moment hier extremer is dan in friesland...
(winsum, stedum, zuidlaren en pak een lokale weg)
Lekker ritje >1,5 uur op full speed... ex zondagsrijders in de sneeuw...
Als ik een 4x4 had zou ik het overwegen, moet ook niet vast komen te staan natuurlijk.
Als we elk jaar dit weer krijgen, maar eens kijken of de baas een 4x4 beschikbaar wil stellen binnen de lease...
Toch nog maar ff een biertje om de naar-buiten-kijk sessie wat te verlengen
Been there done that, als je in het Noorden woont is het leuk. Als je zuidelijker woont kan je na 3 nachten opgenomen worden in een mentalinstitute.
Busongeval
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groninge...orden-en-oosten
Ongevallen door sneeuwduinen
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/drenthe/...or-sneeuwduinen
Ze kunnen beter een weer alarm voor Zuid west Nederland afgeven.
Pas op: Zuid West Nederland krijg te maken met zacht normaal lente weer, de rest van Nederland heeft te maken met normaal Nederlands winter weer. Wij dringen er op aan om Zuid Holland niet met winterkleding te betreden.
Toch nog maar ff een biertje om de naar-buiten-kijk sessie wat te verlengen
Misschien krijg je idd nog iets, maar verwacht er niet te veel van, heb hier vandaag nog geen geen zware sneeuw gezien, amper matige....