Met wat er nog komt uit het oosten ben ik nieuwsgierig hoe de toestand morgenvroeg is.
Weerswaarschuwing lijkt me zeker te recht, niet qua hoeveelheid sneeuw wel icm de harde wind...
Hier motsneeuwt het nog steeds heel iets, bij het lantarenpaalstaren zie je het bijna niet zulke fijne vlokjes zijn het. | Gewijzigd: 9 januari 2010, 23:10 uur, door fanthagiro
Klopt, en het ene na het andere ongeluk vind er plaats. Helaas niet alleen met blikschade.
In 's-Gravenzande rijd in een kwartier 3x een strooiauto voorbij door de straat (3keer dezelfde) en daarachter nog een klein gemeente ding met een strooiding achterop. ze rijden in Convooi hierzo.
En waneer het keihard sneeuwt zijn ze nergens te vinden | Gewijzigd: 9 januari 2010, 23:10 uur, door BjornOnweer
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Over welk ongeval hebben jullie het?
vanmiddag zijn er 3 mensen overleden in scherpenzeel door de gladheid
Dat is ook niet best! Nee, dit ongeval heeft in groningen plaatsgevonden vanavond, dus dat moet dan een ander ongeval zijn.
Over een ongeval wat net gebeurt is volgens mij.
Het lijkt wel of het hier ijzeld, je hoort het vallen op de sneeuw. | Gewijzigd: 9 januari 2010, 23:20 uur, door Brisk
Ik vind het waanzinnig mooi buiten, heb dus ook nog een wandelingetje gemaakt na het voeren en drenken van de paarden en ben net weer binnen.
ik volg de site al eventjes als gast, nu niet meer zoals jullie zien
wat ik me afvraag is waarom weinig mensen op www.meteocenter.eu kijken.
op die site kan je naar "precip" en dan "accumulated snow"
daar kan je zien dat we met aardige sneeuwval de komende dagen krijgen te maken als het aan die voorspelling ligt, ook vannacht rond 6uur.
iemand meer informatie over deze site?