terwijl ik 30km boven brabandt woon in veenendaal wara het nu nogsteeds sneeuwt???
Jij zit nog net gunstig. Hier in Arnhem sneeuwt het ook al een tijdje niet meer. Als ik op de radars kijk zie ik het zo boven Arnhem voorbij gaan.
Er is vandaag wel wat gevallen, maar is niet echt te meten. Het is alle kanten opgegaan met de wind. Op sommige plekken dus +1mm en andere plekken +10cm. | Gewijzigd: 9 januari 2010, 21:15 uur, door Brisk
Er is vandaag wel wat gevallen, maar is niet echt te meten. Het is alle kanten opgegaan met de wind. Op sommige plekken dus +1mm en andere plekken +10cm.
khoop dat het hier ook stopt zo maar kbetwijfel het het sneeuwt hier al sinds 7 uur sochtends en nu nog steeds wat denken jullie?
Zelf kom ik tot de volgende verklaring, kan dat kloppen??
Met het laag draait er zachte mediteraanse lucht (tegen de wijzers in natuurlijk) over de balkan, richting polen en noord duitsland om vervolgens boven onze hoofden te komen. Deze relatief warme lucht schuift over de koude laag die op het land ligt. Maar het duurt een hele tijd voordat deze zachte lucht ons bereikt omdat het snel afkoeld.
Nu ligt de grens van condenseren net boven halverwege Fryslân, en dit zal de komende uren langzaam westwaards schuiven. en zal het ook daar gaan sneeuwen.
zijn er nog nieuwe ontwikkelingen op het gebied van het ijs?
uitermaten klein tmoet eerst flink dooien het isj moet allemala wegsmelten en opnieuw gaan vriezen anders heeft het geen zin tenzei het een week lang -30 word
Met het laag draait er zachte mediteraanse lucht (tegen de wijzers in natuurlijk) over de balkan, richting polen en noord duitsland om vervolgens boven onze hoofden te komen. Deze relatief warme lucht schuift over de koude laag die op het land ligt. Maar het duurt een hele tijd voordat deze zachte lucht ons bereikt omdat het snel afkoeld.
Nu ligt de grens van condenseren net boven halverwege Fryslân, en dit zal de komende uren langzaam westwaards schuiven. en zal het ook daar gaan sneeuwen.
volgens mij komt er een hele bak sneeuw naar jullie toe vanaf nu ongeveer...
ow wat een paniek was het vandaag een mis poes voor de weer mensen 0.01 mm gevallen lol .
Ik weet niet waar je woont ,,maar het spookt hier aardig hoor !
Grrrr, ik word er helemaal naar van. Jij niet?
Het stuift hier nu wel als een gek.
Hoop dat ik morgen wakker word met een bult sneeuw.
Het waait flink buiten en het is zeer koud.
Ben net ff buiten geweest. Je ziet het sneeuw niet maar voelt het des te meer als je in de wind staat.
Ja je weet maar nooit
Maar meteociel geeft veel draaiing weer dus ik weet niet hoor...
Mijn (on)weer foto's : Foto's