Nee, ik zei dan ook, het lijkt...
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Hier sneeuwt het een beetje.. tenminste, wel kleine vlokjes, en we hebben nog geen gesloten dek... maar ik zag wel al weer auto's glijden en zo, en dat is ook wat waard he | Gewijzigd: 9 januari 2010, 19:27 uur, door talkyr86
http://www.knmi.nl/
Moest ook haast wel want ben mijn auto al kwijt ook mijn vrouw stond te schreuwen aan de anderkant van een duin. heb haar met de brommer over de bult getrokken.
Het sneeuwt nu echt niet meer van dat gruis maar het worden echte vlokken.
En ach voor de een zal het niet uitkomen en voor de ander wel maar die 5 cm halen we hier nog wel!!!!
En bij jou Hola is dat waarschijnlijk niet het geval gezien je reacties.
Nee Wadinxveen is knap leeg... Misschien komt het nog maar denk het niet. Morgen staat er een mooie tocht in Reeuwijk met een paar vrienden. Sneeuw zou voor de kinderen wel weer leuk zijn. Ach zo wil ieder wat..
Ach Kalle, denk maar zo, wij hebben onze portie wel gehad nu? laat de rest ook wat sneeuw-fun
Jah maja hier hebben ze niet eens een echt weeralarm afgegeven .. Terwijl er toch best veel overlast is geweest. Je kon hier niet eens met de auto rijden..
Maar goed KNMI he.. nooit te begrijpen
lol.. roare jongens, die Grunners
Ik denk dat er net 0,5mm aan kristal-sneeuw ligt hier wat er uit ziet als zeer fijn poedersuiker.
Had beter de oliebollen tevoorschijn kunnen toveren..... Op deze dag had ik me dus zo verhuugd, maar helaas mocht het weer niet blijken hier in het zuidwesten des lands.....
De gehele dag al kristal poedersuiker wat uit de lucht komt.... dit kun je geen sneeuw noemen hier....
Ik voel me toch een depressie aankomen.... ja...in mijn humeur, want buiten is het ronduit triest...
Ben er een beetje klaar mee....
Het weer doet gewoon wat het zelf wil..... natuurlijk gun ik ieder ander deel van nederland net zoveel sneeuw als wat ik hier verwacht had, maar had toch op zijn minst 5cm willen hebben..
Nou ik ga maar even tv kijken....en hopen dat er nog wat stevigs deze kant op komt....al geloof ik daar niet echt meer in..
Als iemand uit het zuidwesten andere berichten heeft hoor ik het graag...want hier is het ronduit bagger.....
Zuid Holland heeft het deze winter gewoon niet, alles breekt af en de komende dagen voorspel ik geen nieuwe extra echte sneeuw kansen. In tegenstelling tot andere forcasters die nog wel beweren dat het in Z-H echte winter gaat worden.
Me pa zat ook al te kijken "is dit alles?" en op de berichten van KNMI ga ik al een tijdje niet meer af. Die van Jan zijn nog redelijk maar die sneeuw blijft en is gewoon moeilijk in te schatten. De Wind klopt wel, maar het waait hier in de Polder altijd hard dus dat is geen verrassing.
Maar ja we kunnen hier tenminste op bepaalde plekken nog schaatsen en het is feest vandaag vanwege mijn verjaardag.
Me pa zat ook al te kijken "is dit alles?" en op de berichten van KNMI ga ik al een tijdje niet meer af. Die van Jan zijn nog redelijk maar die sneeuw blijft en is gewoon moeilijk in te schatten. De Wind klopt wel, maar het waait hier in de Polder altijd hard dus dat is geen verrassing.
Maar ja we kunnen hier tenminste op bepaalde plekken nog schaatsen en het is feest vandaag vanwege mijn verjaardag.
Feli! Driewerf Hoera!
Uitgegeven: 9 januari 2010 19:09
AMSTERDAM - Het KNMI heeft zaterdagavond een weeralarm uitgegeven vanwege sneeuwjacht.
Het alarm geldt alleen in de provincies Groningen, Friesland, Drenthe en Noord-Holland. Voor de rest van het land geldt nog steeds de voorwaarschuwing voor extreem weer, die het KNMI vrijdag uitgaf.
Sneeuwjacht
Een sneeuwjacht is sneeuwval met windstoten boven windkracht 5. Deze sneeuwjachten gaan vaak samen met slecht zicht.
Een weeralarm van het KNMI gaat bij een sneeuwjacht pas uit als er sprake is van windkracht 6 en een zicht van minder dan 200 meter. Vanaf windkracht 8 wordt het verschijnsel een sneeuwstorm genoemd.
-----------
Windkracht 8 krijgen we misschien ook nog wel in noord-nederland