Oke, dan ist myn fout, dan heb ik niks gezegd !
ontopic:
de lucht ziet er helder uit, tis alleen droog haha
Vandaag nog wel ff op Ijs gestaan, op opgeschoonde plekken kan het maar het houdt niet overal over.
Maar het is hier ook wit hoor, van de bui die we woensdag hadden ligt er hier zo,n 2-3cm.
Nu al sinds 9uur vanochtend lichte sneeuw en prachtig die sneeuwjachten in de polder.
Wij hadden voor de kerst wat en dat was het. (daarom begrijp ik ook nooit dat weermensen zeggen dat het in heel NL gaat sneeuwen) maar wel altijd mooi ijs... Erg prettig...
ach morgenochtend is het weer licht, als je niet ingesneeuwt bent dan hé. en je kan altijd nog naar de lantarenpalen kijken of lekker naar buiten gaan.
Vandaag nog wel ff op Ijs gestaan, op opgeschoonde plekken kan het maar het houdt niet overal over.
hahaha stond hier gisteren niet dat daar een 5 cm zou gaan vallen... Wat hebben we nou geleerd...??! Nooit vertrouwen op wat men zegt over het weer..... Het is voor iedereen gissen... KNMI had het toch goed (matigde alles) en Jan had het heeeel erg fout.. Volgende keer beter. Het is toch een loterij... | Gewijzigd: 9 januari 2010, 19:07 uur, door hola
Weeralarm regio noord
Waarschuwing SNEEUWJACHT: GROTE OVERLAST
Toelichting In de provincies Groningen, Friesland, Drenthe en Noord-Holland heeft men te maken met sneeuwjacht met als gevolg vorming van sneeuwduinen. De overlast wordt steeds groter en zal ten minste tot zondagochtend voortduren. Het weeralarm is geldig voor de vier genoemde provincies, maar ook elders in het land kunnen zich sneeuwduinen vormen.
Opgesteld zaterdag 09 januari 2010 18.56 uur
http://www.knmi.nl/
Hier is helemaal niks aan de hand
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik denk dat er net 0,5mm aan kristal-sneeuw ligt hier wat er uit ziet als zeer fijn poedersuiker.
Had beter de oliebollen tevoorschijn kunnen toveren..... Op deze dag had ik me dus zo verhuugd, maar helaas mocht het weer niet blijken hier in het zuidwesten des lands.....
De gehele dag al kristal poedersuiker wat uit de lucht komt.... dit kun je geen sneeuw noemen hier....
Ik voel me toch een depressie aankomen.... ja...in mijn humeur, want buiten is het ronduit triest...
Ben er een beetje klaar mee....
Het weer doet gewoon wat het zelf wil..... natuurlijk gun ik ieder ander deel van nederland net zoveel sneeuw als wat ik hier verwacht had, maar had toch op zijn minst 5cm willen hebben..
Nou ik ga maar even tv kijken....en hopen dat er nog wat stevigs deze kant op komt....al geloof ik daar niet echt meer in..
Als iemand uit het zuidwesten andere berichten heeft hoor ik het graag...want hier is het ronduit bagger.....
http://www.knmi.nl/
Zijn ze daar niet een beetje laat mee ofzo ...
Het sneeuwt nu echt niet meer van dat gruis maar het worden echte vlokken.
En ach voor de een zal het niet uitkomen en voor de ander wel maar die 5 cm halen we hier nog wel!!!!
En bij jou Hola is dat waarschijnlijk niet het geval gezien je reacties.
http://www.sat24.nl/
Zo inderdaad. moet wel raar lopen als we daar niet een staartje van meepikken
Dit weer doet mij wer denken aan oudjaar 79.
Toen heb ik de hele nacht in zulk type sneeuw taxi gereden en heb ik diverse gestrande chauffeurs mee genomen.
Het waaide die nacht wel harder als nu met als resultaat sneeuwduinen midden op de (snel)wegen en niet meer zichtbare verkeerslichten en autoverlichting.De ruitewissers moest je regelmatig schoonkloppen omdat alle sneeuw als een ijslaag er aan vast vroor.
Dus fijne sneeuw kan op grote hopen komen liggen...
Dus ik denk dat het hoopje wel groter wordt.
stond net even buiten, het motsneeuwt hier, nu maar wachten op echte sneeuw.
Ik denk dat er net 0,5mm aan kristal-sneeuw ligt hier wat er uit ziet als zeer fijn poedersuiker.
Had beter de oliebollen tevoorschijn kunnen toveren..... Op deze dag had ik me dus zo verhuugd, maar helaas mocht het weer niet blijken hier in het zuidwesten des lands.....
De gehele dag al kristal poedersuiker wat uit de lucht komt.... dit kun je geen sneeuw noemen hier....
Ik voel me toch een depressie aankomen.... ja...in mijn humeur, want buiten is het ronduit triest...
Ben er een beetje klaar mee....
Het weer doet gewoon wat het zelf wil..... natuurlijk gun ik ieder ander deel van nederland net zoveel sneeuw als wat ik hier verwacht had, maar had toch op zijn minst 5cm willen hebben..
Nou ik ga maar even tv kijken....en hopen dat er nog wat stevigs deze kant op komt....al geloof ik daar niet echt meer in..
Als iemand uit het zuidwesten andere berichten heeft hoor ik het graag...want hier is het ronduit bagger.....
Niet zo zuur jongen. Het weer is gewoon een gegeven. Het weer kan er toch niks aan doen? En de mensen op dit forum toch ook niet? En volgens mij zitten de voorspellingen er niet ver naast hoor. Alleen de termijn: dat was een miscalculatie van de kenners. Je wordt toch niet chagrijnig van het ene weer of het andere?