Ja, nee: dat is een mooie! Geen sneeuw? Wel joh: hele dag onzichtbare neerslag. *Bert betaalt Ernie onzichtbaar geld voor onzichtbaar ijseje*
uhm
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
goh.. heel serieus... ?
jou reacties lezen vind k niet echt leuk
Iedereen heeft een mening. respecteer dat even.
Zoiezo.. we hebbenvanacht én morgen ook nog een HELE dag... dus.. bij deze.
Wacht eerst maar es af wat er (nog) komt!
en zoiezo.. kleine beetjes sneeuw kan ook een mooi laagje geven.
Nee de timing is gewijzigd in "dit weekend", dus maandag als het weekend voorbij is kan je kritisch terugkijken.
hahahha
Ging vandaag gelukkig dus weer redelijk. Leuk detail: m'n ouwe (=tegen de 60) ging ook mee, eerste warm gedraaid met baanvegen en daarna kwam hij de extra hockeystick halen om mee te pukken. Hilarische situaties en ik vermoed dat hij er morgen wel wat last *kuch* van zal hebben, maar wel gelachen. Mede door zijn inbreng hadden we een leeftijdverloop van een jaar of 8 tot eind 50. Wat een hockeyteam
Als morgen niet meer sneeuw valt als vandaag dan vind ik 't helemaal best: nog een paar nachten stevig doorvriezen en de vijver is een klomp ijs, wat schaatsen tot eind februari kan betekenen.
Ging vandaag gelukkig dus weer redelijk. Leuk detail: m'n ouwe (=tegen de 60) ging ook mee, eerste warm gedraaid met baanvegen en daarna kwam hij de extra hockeystick halen om mee te pukken. Hilarische situaties en ik vermoed dat hij er morgen wel wat last *kuch* van zal hebben, maar wel gelachen. Mede door zijn inbreng hadden we een leeftijdverloop van een jaar of 8 tot eind 50. Wat een hockeyteam
Als morgen niet meer sneeuw valt als vandaag dan vind ik 't helemaal best: nog een paar nachten stevig doorvriezen en de vijver is een klomp ijs, wat schaatsen tot eind februari kan betekenen.
Moet je naar het Groene hart komen... Heerlijk hard zwart ijs en in tegenstelling tot de weermeesters vertelden geen sneeuw en weinig wind... (zoals we gisteren al wisten)
Ook Venray is nu op dit moment wél droog!
er komt nog wel wat hoor gewoon hopen en kaarten kijken.
@ jan goed gedaan.
groeten marieke
jou reacties lezen vind k niet echt leuk
Iedereen heeft een mening. respecteer dat even.
Zoiezo.. we hebbenvanacht én morgen ook nog een HELE dag... dus.. bij deze.
Wacht eerst maar es af wat er (nog) komt!
en zoiezo.. kleine beetjes sneeuw kan ook een mooi laagje geven.
????????????? Waar respecteer ik iemand niet?
Mijn buurman heeft zijn goed hart laten zien. Hij heeft deze namiddag met zijn tractor de straten in de buurt een beetje schoon gemaakt. Je weet wel met zo'n schuifbalk er achteraan.
Dat was wel nodig want er lagen op sommige plaatsen dikke hopen sneeuw.
Van mij mag het nu wel richting lente gaan...ik ben dat witte spul echt zat.