Weinig sneeuw en veel te laat.
Nu weet ik wel dat het hele sneeuwfront vertraagd is maar je kunt wel reacties verwachten van mensen als het niet klopt.
Als er tijdig was gezegd dat het front pas zaterdag eind van de middag of avond was gekomen was er niets aan de hand geweest.
Lichte sneeuw dus hooguit een paar mm en dat vanaf 16:00.
Ik ga er nog steeds vanuit dat de verwachtingen juist zijn alleen met vertraging aankomen.
Daar lijkt het toe nu toe op.
Ik ben wel blij dat ik niet naar het KNMI heb geluisterd want die paniekberichten van gisteren dat je de deur niet moest uitgaan zijn schromelijk overdreven.
Ik ben gewoon met de auto op pad geweest en er was niets aan de hand. Keurig schone wegen en niet druk.
Dat laatste komt wellicht omdat mensen bewust de weg niet zijn opgegaan omdat niet iedereen hier op het forum de berichten volgt.
Als je de startpost van dit topic had gelezen, had je de vertraging vanochtend vroeg al kunnen weten
RTVN.
nog meer wind?? en misschien sneeuw?? hier bijna niets gevallen.
gr marieke
dan toch nog maar even snel sigaretten ophalen
Ik vind het ook jammer dat het tot zover niet volgens de voorspellingen van gister loopt, maar zoals ze zeggen komt er nog genoeg aan; wacht dus gewoon rustig af en geniet tot zover mogelijk is. Weekend begint pas net.
Ik vind het ook jammer dat het tot zover niet volgens de voorspellingen van gister loopt, maar zoals ze zeggen komt er nog genoeg aan; wacht dus gewoon rustig af en geniet tot zover mogelijk is. Weekend begint pas net.
Is logisch dat je pessimistisch bent als er bijna niks valt.
Maar jij zegt dat er nog meer komt ?
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
net naart centrum gelopen iedereen chaggie kijken
en ik dr met mijn big smile tussen door
nog twee auto's zien slippen,
geen schade
Hahahah mooi is dat altijd,
"Wat een weer he"
ik: "Ja heerlijk"
"Uhhh wat?"
gr marieke
dan toch nog maar even snel sigaretten ophalen
Bestemd voor prov. groningen. en het is hier al een maand wit bijna. maar bultje bultje er kan nog wel veeel meer bij.
Maar jij zegt dat er nog meer komt ?
Is ook zo, maar als de mensen verder lezen zijn er genoeg berichten te lezen met dat er nog genoeg aankomt, zo ook op de buitenlandse radars te zien valt.