https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Hier ook mijn eerste posting, ik (Jetske) volg deze site al een poosje en ben net als jullie gek van het weer.
Ik geniet erg van jullie enthousiaste weervisie en prettige sfeer op deze site. Jan ik vind je een goede weerman!! en lees dagelijks je vele updates.
Sneeuw begint hier (Rotsterhaule in Fryslan) al lekker te stuiven, ik hoop dat er hier straks nog heel veel sneeuw gaat vallen.
De wind is hier momenteel NO en het vriest nog -1,2C
Laat de sneeuw maar komen.
Bij ons sneeuwt het met kleine vlokken, hopelijk zullen we hier wat meer krijgen.
Op de buienradar hangt een grote wolk boven de provincie Utrecht die een beetje naar het westen aan het trekken is.
In het noord-oosten van het land is een wolk vanuit Duitsland naar Groningen aan het gaan en hangt helemaal boven Overijssel, Gelderland en Drenthe. Het is maar afwachten of de wolk ook richting Utrecht gaat of zoals je een beetje kan zien meer naar het noord-westen gaat. | Gewijzigd: 9 januari 2010, 16:37 uur, door Generaal Magma
op dit moment nog niets te zien maar binnen een kwartier verwacht ik toch wel lichte sneeuw!
iemand hier ook trouwens uit oost groningen ??? kan diegene dan vertellen of het daar nu matig of licht sneeuwt?
Als je nu eens 3 postings terug leest weet je meer.
Hier ook mijn eerste posting, ik (Jetske) volg deze site al een poosje en ben net als jullie gek van het weer.
Ik geniet erg van jullie enthousiaste weervisie en prettige sfeer op deze site. Jan ik vind je een goede weerman!! en lees dagelijks je vele updates.
Sneeuw begint hier (Rotsterhaule in Fryslan) al lekker te stuiven, ik hoop dat er hier straks nog heel veel sneeuw gaat vallen.
De wind is hier momenteel NO en het vriest nog -1,2C
Laat de sneeuw maar komen.
Hallo Jetske welkom.
Het zal heus niet ineens 5 graden worden ofzo, maar we moeten er wel steeds meer rekening mee houden dat we overdag wat dooi gaan krijgen maar in de nachten nog wel veelal lichte vorst
Nederland:
België:
okey kan gebeuren maar matige sneeuw met 5 bft dit gaat leuk worden