Dat vroeg ik mij ook net af, Weatherman, dat gedeelte dat op de laatste radarbeelden boven Berlijn zit, met die actievere gedeelten, gaat dat rechtstreeks westwaarts? Dan krijg ik het namelijk
Doven de buien uit of is dat het maximum bereik van de radar en kan de sneeuw ieder moment gaan vallen in Harderwijk.
Groet
Ik hoop maar dat het niet teveel noord-westelijk gaat en dan net de omgeving Rotterdam mist. Wij willen ook nog wat verse sneeuw.
Zoals ik het nu zie delen van Gelderland, Overijssel en Drenthe, maarja ik ga niet teveel zeggen voordat ik mensen valse hoop geef en het toch dik tegen gaat vallen.
Dan snel verhuizen naar Limburg voor vandaag dan
Het is in Woerden nog steeds aan het sneeuwen, nog steeds licht, maar het wordt wat meer... dit alles bij temperatuur van nu ongeveer -1 graden.
Opgesteld door het KNMI op zaterdag 09 januari 2010 om 16.09 uur.
SNEEUWJACHT
In vrijwel het hele land valt lokaal
lichte soms matige sneeuw. Vanavond zal
vooral het noorden van het land nog te
maken hebben met de matige sneeuwval.
In de kustprovincies staat een
krachtige noordoostenwind waardoor er
zich sneeuwduinen kunnen vormen.
Volgend bericht:
19:00
Meteoroloog: Jaap Goedhart
Bron: KNMI, De Bilt
Het weekend is nog niet om.
Misschien dat we toch nog wat krijgen.
Zoals de kaarten van Jan het aangegeven op de eerste pagina van dit topic deel.
Opgesteld door het KNMI op zaterdag 09 januari 2010 om 16.09 uur.
SNEEUWJACHT
In vrijwel het hele land valt lokaal
lichte soms matige sneeuw. Vanavond zal
vooral het noorden van het land nog te
maken hebben met de matige sneeuwval.
In de kustprovincies staat een
krachtige noordoostenwind waardoor er
zich sneeuwduinen kunnen vormen.
Volgend bericht:
19:00
Meteoroloog: Jaap Goedhart
Bron: KNMI, De Bilt
Toch aktivatie front richting noord-nederland (PP zegt zware sneeuwval mogelijk en aan kust windkrcht 9).... lets s(n)ee
de sneeuw is dan voorbij want in limburg klaart het al wat op breekt de bewolking....
http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/47.html
op dit moment nog niets te zien maar binnen een kwartier verwacht ik toch wel lichte sneeuw!
iemand hier ook trouwens uit oost groningen ??? kan diegene dan vertellen of het daar nu matig of licht sneeuwt?