Hoeveel ligt er al in Eindhoven, want in Breda een heel dun laagje.
Is lastig precies te zeggen want er lag ook nog sneeuw van vorige week. Maar als ik moet schatten zou ik zeggen dat er tot nu toe zo'n 2-3 cm gevallen is...
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Op je profiel klikken en dan links in het rijtje kan je lokatie invullen. Succes!
Bij 'instellingen' (rechtsboven op de site) en vervolgens 'bewerk profiel' (links in het menu)
-dubbelop dus, het gaat ook zo snel hier-:-) | Gewijzigd: 9 januari 2010, 15:37 uur, door madeagle1
Ik maar binneblijven....want dat werd gezegt....advies als je niet naar buiten hoeft....binnenblijven
Nou en daar zit je dan....
Ik zit binnen, te wachten tot het eens gaat sneeuwen...
Nou ik denk dat ik nog lang kan wachten.
Het dwarrelt jah... maar dat is de gehele dag al zo..
Helaas voor het zuidwesten....
weer niks...
als je wat serieuzer naar de voorspellingen kijk dan hed je geweten dat je pas laat aan de beurt bent in Spijkcity
hier stuift het steeds meer en blijft er wat meer liggen 2 a 3 cm nu in totaal vandaag. bij -1,7 graden.
Hoeveel ligt er al in Eindhoven, want in Breda een heel dun laagje.
moeilijk te zeggen met deze sneeuw en wind he stuift op veel plaatsen weg
maar als ik het moet schatten zo te zien op mijn tuintafel !!
tochwel 2 a 3 cm
en waar ik nu benieuwd naar ben
of iemand een idee heeft hoelang het nog blijft sneeuwen
ik vertrouw de radars niet meer!!
misschien dat jan nog wat geheime info heeft he
Hier in venray begon het ook met 'prut'(lichte sneeuw dus) om het zo maar te noemen. Uiteindelijk na 7 uurtjes! ofzo, nadat het hier licht gesneeuwd had, werd het meer.
Uiteindelijk sneeuwt het hier nog steeds, alleen weer lichter. En ik heb niet et idee dat het voorlopig stopt of - zo!
Dus.. zoals al eerder gezegd, geduld is een schone zaak | Gewijzigd: 9 januari 2010, 15:40 uur, door AddictedStar
edit: en inderdaad; ik ben even weg en het nieuwe deel is al weer een dikke 20 pagina's verder 't lijkt hier wel een theekransje! | Gewijzigd: 9 januari 2010, 15:39 uur, door Richardus
Een lagedrukgebied afkomstig uit het Middellandse Zeegebied, is verantwoordelijk voor een activerend sneeuwgebied. Dit gebied trekt vanuit het Zuidoosten ons land binnen, en zal gaandeweg verder activeren. In combinatie met temperaturen net onder het vriespunt en de harde wind, kan dit overlast gaan geven. De combinatie wind en temperatuur maken het gevoelig koud (bekijk ook de gevoelstemperatuur bij Actueel op de site). Bevriezing van onbedekte lichaamsdelen na langdurige blootstelling aan de koude valt dan ook zeker niet uit te sluiten.
Door de wind kan de sneeuw opstuiven, wat dan lokaal weer voor sneeuwduinen kan zorgen.
Grote vraag blijft nog in hoeverre de neerslag inderdaad activeert, en de uiteindelijke trekrichting van het front. Blijf de radar en verwachtingen goed volgen.
Auteur: Sjoerd Huininga | Opgesteld 2010-01-09 11:50:53
Er lag nog 7-8cm... zo'n 3-4 erbij dus...
De wegen in het zuiden zijn wel redelijk begaanbaar...
Nk Veldrijden winnares Daphny van den Brand voor Marianne Vos
Het was bikkelen voor de dames | Gewijzigd: 9 januari 2010, 15:46 uur, door Kalle1979