ga aub iets anders doen dan je depri gedachtes posten.
Nieuweling of geen nieuweling iedereen mag hier zijn mening verkondigen ook het aantal post wat je hebt brengt je nog niet tot status HELD. Dus graag even een normale reactie of anders post ze ergens anders!!!
Spelregels voor de discussie
1. Houd het gezellig! Ga elkaar niet af lopen kraken. Het (weer)kennisniveau verschilt van persoon tot persoon, dus houd hier rekening mee!
2. Vragen mogen rustig gesteld worden, daar is het een forum voor! Echter het herhaald blijven vragen hoe laat het gaat sneeuwen werkt hinderlijk voor andere forumbezoekers. De sneeuwbuien hebben geen tijdregeling!
3. Ga niet zeuren als de voorspellingen niet uitgekomen zijn, het zijn niet voor niets voorspellingen.
4. Blijf ontopic. Offtopic berichten worden verwijderd!
Je had het op zo'n minst wel aardiger kunnen 'formuleren'.
kwam niet echt netjes over, als ik het zo lees.
laten we het wel eff gezellig houden.. *zucht*
Ook 600+ poster, en wat is uw kijk op de weersverwachting en wat er op dit moment gebeurt? De weersverwachting is niet uitgekomen of in delen niet. Dat is een constatering die iedereen kan maken dus ook voor mensen die minder posts hebben als jouw.
Het zijn nog steeds niet al te grote vlokken maar het komt met veel meer uit de lucht zetten dan een uurtje terug. En volgens de duitse buienrader moeten de 'donkere' vlekken nog komen.
http://tuincam.bt.tudelft.nl/view/index.shtml
Ik hoop dat het een beetje doorzet, hoewel de buienradars laten zien dat e.e.a. een beetje lijkt op te lossen? Wellicht dat het in de loop van de avond alsnog doorzet | Gewijzigd: 9 januari 2010, 15:30 uur, door PaytDelft
Citaat van , zaterdag 9 januari 2010, 15:06 uur zijn echt kleine vlokken
Eindhoven wel, Breda en Tilburg niks. Heel de tijd alleen van dat kleine grut sneeuw. Ben bang dat de lijn van de zware buien naar noord-west gaan en wij in midden en westbrabant niet veel meer gaan krijgen.
Hoeveel ligt er al in Eindhoven, want in Breda een heel dun laagje.
zucht! het gaat erom dat hier mensen zitten die dit en dat roepen. Met een stelligheid alsof ze god zelf zijn.. Daar klopt geen zak van. Daar klagen mensen over. Ik vind geen sneeuw erg prettig dus wat dat betreft hoor je me niet klagen...:-)
Overigens is het hier flink doorzettend miezer sneeuw geworden. Het begin komt eraan
Straten beginnen langzaam toch wel meer wit uit te slaan.
Zou je misschien even willen uitleggen waar ik dat kan doen?
Boven aan -> Instellingen
Dan links naar -> Bewerk profiel info
Daar kan je je woonplaats invullen + andere informatie.
Hehe
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Hoeveel ligt er al in Eindhoven, want in Breda een heel dun laagje.
Zo is Eindhoven ook begonnen, en als ik Jan zijn voorspelling goed heb begrepen moet je geduld hebben, veel geduld maar dan heb je ook wat. Denk echt dat jullie nog wel aan de beurt komen hoor!