opzich is het misschien logisch, volgens de huis-tuin-keuken wetten is dat ding allang uitgesneeuwd zodra het hier komt, als je ziet wat voor een afstand hij heeft afgelegd. De nieuwe ontwikkeling is niet noemenswaardig te noemen, alleen Limburg proeft er nog van, de rest van het land zal het voor zaterdag met vrij weinig moeten doen.
laten we hopen dat ie nog wat inhoudt heeft zodra die over het land trekt
Het sneeuwt al vanaf 9.30 maar amper 2 cm.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Mijn vraag is : waarom is iedereen zo ongeduldig..?
Kijk es wat er valt / nog gaat vallen..
dr is voorspeld dat het hele land 'iets' krijgt..
en ik ga daar ook vanuit, moet ik eerlijk zijn.
(pas als de bui voorbij zou zijn, zou je kunnen zeggen dat je niks hebt gehad.) | Gewijzigd: 9 januari 2010, 14:09 uur, door AddictedStar
Ja de verwachting voor de kust is 1 cm, nou daar wordt ik toch niet echt happy van.......
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Donderdag probeert warmere lucht ons land binnen te dringen, maar tot nu toe lijkt dat niet te gaan lukken. Er ligt natuurlijk veel sneeuw en met een aanhoudende continentale wind, een wind van over het land, blijft de kou gewoon gehandhaafd. De winter is dus nog niet voorbij.
(pas als de bui voorbij zou zijn, zou je kunnen zeggen dat je niks hebt gehad.)
Dat is voorspeld ja. Maar nu kijken we of het klopt. En, maar ook dat is nog niet zeker, het lijkt erop dat het veel minder intens is dan we de meeste kenners hier hebben horen voorspellen. Gisterenavond laat nog zag ik kaartjes met minimaal 5-10 cm in het Westen. Geeft niet dat het niet zo is, maar ik ben bang dat het niet zo is
Dat er voor morgen sneeuw op het programma staat (net zoals vandaag) voor het westen zegt niks. De buien komen gewoon niet in het westen. Iemand die deze mening met mij deelt?
haha je schoonfamilie toevallig?