PS, heb de buiten tempratuur sensor in de diepvriezer gezet, ik denk dat ik in een half uurtje wel weer op de -5 zit
Jullie hebben het in '53 al zo voor jullie kiezen gehad. Mag het ook wel eens meezitten
Waarschuwing SNEEUWJACHT
Toelichting In het hele land valt lokaal lichte sneeuw. In de loop van de dag kan vanuit het zuidoosten de sneeuwintensiteit toenemen. In de kustprovincies staat een krachtige noordoostenwind waardoor er zich sneeuwduinen kunnen vormen.
| Gewijzigd: 9 januari 2010, 12:41 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Maar...ik ben ff weg | Gewijzigd: 9 januari 2010, 12:44 uur, door H. Kootstra
Aangezien het nog wel ff duurt, ga ik zo nog maar ff een ritje naar Fryslan maken kijken of het daar al stuift...
De bomen hebben het er zwaar mee hier
Maar hier, sneeuwt het al sinds vanmorgen, uhh half 7..
Hier in Heerlen (zuid-oost Limburg) valt het ook nog steeds mee. Sneeuwt wel al vanaf een uur of 6. Momenteel -3,2 en heeel lichte minimotsneeuw. Lijkt zelfs alsof het al minder wordt... benieuwd of zich achter dit buitje zich nog een grotere ontwikkelt...
Zo maar even een paar plaatjes schieten buiten... brrr... | Gewijzigd: 9 januari 2010, 12:51 uur, door Kalle1979
De wind valt nogal mee, dat had ik erger verwacht. Vanmorgen heeft mijn vader een soort van Dust Devil gezien vooraan in de tuin. De sneeuw ging gewoon de lucht in.
Zo enkele foto's van nu... voor de bank op de foto is een pad naar mijn stallen. Het was helemaal schoon gemaakt maar daar is nu niks meer van te zien.
Dus ik stel voor, iedereen die nog geen sneeuw heeft mag vandaag gratis sneeuw komen ruimen en mag zoveel meenemen al hij of zij maar wil. Helemaal gratis en voor niks.
Klinkt goed, het zijn hier nu heel veel hele kleine vlokjes, maar dat uit Venlo etc komt deze kan in! Ik wacht met smart
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ga me kortebroek vast pakken... KNMI voorspeld dat het einde van de dag al over is en geen problemen gaat opleveren...
Dit is toch een beetje triest tot nu toe....
wij moeten hier toch windkracht 9 krijgen vanavond en veel sneeuw, dus kan me niet voorstellen dat het vanavond al over is als de helft van het land het nog moet krijgen??