hahahaa had ie gisteren ook al over hier in het noorden, wie weet??
Je kan ook zien dat het complex zoals Jan al eerder stelde, tergend langzaam vanuit Duitsland ons gaat aandoen, gezien de vertraging, dus nog langzamer dan al was verwacht.Dus als het er eenmaal is kun je er volop van genieten..
Ik zie veeeeeeel sneeuw op ons afkomen, een hele grote massieve sneeuwbui... zonder gaatjes, yessss
Niet om je ongerust te maken, maar hier in Breda (wel in de oranje buienradar) hele lichte sneeuwval.
Wel handig als je even je plaatsnaam in je profiel zet. Zo weten we ook waar jij zit.
Euhm, zeker teveel "sneeuw" gesnoven, Pietje..... sneeuwstorm lijkt me ietsiePIETSIE overdreven, veel wind, oke, een beste laag sneeuw, oke, maar sneeuwSTORM? dan moet ie even in Canada kijken tijdens een blizzard lol
Normaal erg druk op zaterdag, nu is er bijna niemand te zien. Blijkbaar is het berekoud buiten en zo ziet het er ook uit.
De wind is wat toegenomen en de temp. staat hier op -1,6
Verder een paar verdwaalde vlokken gezien.
Voor de vraagstellers: ik verwacht de eerste serieuze sneeuw hier om 16.43 uur (en 12 seconden).
Het ergste is, ik moet er nog uit, brrrr...
Vind het hier op het forum veel gezelliger als ik eerlijk ben
Iedereen veel plezier vandaag!
vanuit midden-limbabwe: wit, witter en blijft voorlopig alleen nog maar dikker wit worden. Inmiddels een cm of 4 / 5 gevallen en 't sneeuwt op 't moment lekker door. Forse wind ertussen die de boomen van zware sneeuw ontlast maar ook 't zicht aardig doet teruglopen.
Wegen zijn trouwens wit, de gemeente hier (Weert) heeft al laten weten allene de hoofdwegen open te houden en de rest mag verrekken dus daar zal voorlopig ook wel wittigheid op blijven ligen.
Kortom: het is gewoon de dag voor the day after tomorrow
Heer Paulusma zal zijn redenen er wel voor hebben om die verwachting op te noemen
Stiekem hoop ik dat ie gelijk heeft
Wegen zijn trouwens wit, de gemeente hier (Weert) heeft al laten weten allene de hoofdwegen open te houden en de rest mag verrekken dus daar zal voorlopig ook wel wittigheid op blijven ligen.
Das gek hier in Venlo nog geen cm.
Daisy loopt langzamer en neemt in intensiteit toe..
Mooi man laten we hopen dat PP gelijk krijgt !! (en dat heeft op jaarbasis, van de 'officiële' weerboeren) nog wel geregeld. PP zet meestal weer ook iets extremer aan. Ik zou er voor tekenen, zware sneeuwval + 9bft, jummie
Weert is niet zover van Eindhoven en ik lees net dat daar nog niet zo veel is. Oh damn als het maar niet naar Belgie gaat.