http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/nederland.html
Die bui schrok van alle negativiteit hier en smeert hem snel weg
Als ik hier kijk naar duitsland, lijkt net alsof het tot midden nederland lekker gaat.. maar daarna oplost als sneeuw voor een verwarming Raakt een wolk uitgesneeuwd(kan het haast niet geloven) of hoe zit dat...
Al die buienradars moet je volgens mij tegen elkaar aan leggen om een goed beeld te krijgen van Daisy, want volgens mij zijn al die buienradars landelijk, dus kunnen ze niet te ver zien wat er in de buurlanden valt. Klopt dat?
klopt helemaal en buienradar.NL is de gaarste
weather without storms is no weather at all.
Ik kijk uit naar het echte werk voor vanmiddag hopelijk worden we in t zeeuwse ook weer eens een beetje goed bedeeld.
Echt een knus weertje zo, hopelijk blijft het hier nu ook een beetje gezellie
- hoelaat komt de sneeuw?
- hoeveel sneeuw komt er?
- krijg ik ook wat?
Jongens... wij kunnen dat ook niet precies zeggen...we kunnen de bui niet even bellen om te vragen hoelaat hij komt en hoeveel hij meebrengt.
Als je de kaartjes gewoon bekijkt, het topic in de gaten houd dan worden die vragen allemaal duidelijk..ja of niet maar dan heb je pech
Juist Kim! Je hebt helemaal gelijk. De bui bellen, zou trouwens wel handig zijn...ff 1-1-8 bellen
Ik denk dat dat het site waar ik op zit buienradars heeft in het buitenland, totnutoe is het best te vertrouwen geweest, ook vroeger qua regen... en met die vreselijke onweersnachten waarbij ik niet kon slapen, maar ondertussen moet ik wel zeggen dat het ook tegenstrijdig is, het sneeuw nu hier in zeeland heel lichtjes, maar het is sneeuw.. en op radar zie ik niks boven mijn woonplaats(rilland). | Gewijzigd: 9 januari 2010, 12:09 uur, door Weerturk
iemand die er niet meer eens is?
iemand die er niet meer eens is?
Zolang het westen volgens jou genoeg krijgt, ben ik het hopelijk met je eens
Ja....ben nu eenmaal schieuwnierig aan gelegd
ken je de film day after tommorow?
Ik zie veeeeeeel sneeuw op ons afkomen, een hele grote massieve sneeuwbui... zonder gaatjes, yessss
Ja....ben nu eenmaal schieuwnierig aan gelegd
Lichte sneeuw hier in Venray(limburg dus )... wat beetje word aangewakkerd door een stevige wind.
De bomen hebben het er zwaar mee hier
Maar hier, sneeuwt het al sinds vanmorgen, uhh half 7..