Sorry hoor maar nergens staat dat er 10cm in 1 keer zou vallen. Verwachting is voor het HELE WEEKEND... dus ongeveer nog zo'n 36 uur!!!
Wat een verhalen allemaal , het is net zaterdag en voor het hele weekend is sneeuw voorspelt.
De belangrijkste mods hier geven de hele winter al een juist beeld over het verloop, en jullie maar zeuren dat ze er naast zitten. ( in de zomer hebben ze het meestal ook goed, ik reageer dan niet vaak. Maar kijk al mee vanaf 2007 )
Ga lekker dan bij meteo of een ander kijken als je die gelooft.
Het weer in amersfoort: het is al vanaf 0800 zeker aan het sneeuwen, niet veel - geen grote vlokken, maar het sneeuwt wel. Als dat zo doorgaat dan komen we echt wel aan die min. 7 cm. die voorspeld is aan het eind van het weekend.
Wacht rustig af, het komt gerust alleen het is een LANGZAAM front, dus zaterdag om 1100 uur heb je niet 20 cm voor de deur liggen.
Greetz
Bert
Je hebt gelijk het is hier te vertrouwen, alleen zouden sommige mensen beter moeten omgaan met teleurstelling van sommige gebruikers... niet iedereen kan zijn gevoelens bedwingen. Mensen verwachten nou eenmaal veel en er is best veel hoop gegeven.
ik snap dat gezeur om sneeuw ook niet zo.
tis maar wat er valt.
misschien moet je een apart topic beginnen voor mensen die denken dat ze al zeurend om sneeuw meer gaan krijgen. eensoort van sneeuwklaagmuur.
Mag ik nog 1 vraag stellen dan ?? wat is DLD ??
DeutsLanD ?
Jan, begrijp me niet verkeerd, ik vind het prachtig wat je doet met die weerkaarten, het is net een googelshow voor mij, ik wil je ook niet stressen, maar ik probeer op een rustige manier dat sommige klagende forumleden niet meteen afgekraakt moeten worden...
Echt waar, petje af voor je werk.
Hoop? er zijn toch duidelijke berichten... je kan jezelf wel 100 meter sneeuw beloven maar als het niet voorspeld word dan kan je dat echt wel door je neus boren..
Ben ik het helemaal mee eens.
De dag is nog lang
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
tis maar wat er valt.
misschien moet je een apart topic beginnen voor mensen die denken dat ze al zeurend om sneeuw meer gaan krijgen. eensoort van sneeuwklaagmuur.
idd, wat een stelletje jankerds hier op dit forum, ''gaat het sneeuwen?'' ''hoeveel valt er Jan denk je?'', ''goh hier alleen maar wat motsneeuw''
aan alle jankerds: open een aparte topic en ga daar verder lopen zeuren!
En groot gelijk heb je Jan! laat je niet stressen !
Mensen, de dag duurt nog lang...( ahum.. dagen ) kan nog vanalles gebeuren joh.