Op de serie kaarten zie je rechts getal% (van wit naar donker grijs), wat betekend dat?
Mijn eerste gedachte hoe hoger % hoe betrouwbaarder het klopt?
Op de 2de serie kaarten heb je rechts ook getallen maar dan met kleurtjes, wat betekenen die?
Is dit hoeveel cm er gaat vallen?
Vanuit het zuidoosten gaat de sneeuwintensiteit toenemen.
Het KNMI geeft hoop?? We maken echt bijzondere dingen mee vandaag
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ik denk ook dat het tegen gaat vallen als ik eerlijk ben.
Jan hoe schat jij de kans in ingen qua centimeters?
Ik hoor het graag
Tegenvallen? Wat had je verwacht dan? Zeker een pak sneeuw, blijf gewoon bij de realiteit en zeur niet zo dat het gaat tegenvallen.
Hier is het nog droog, wel een fris briesje. Straks nog maar ff wat boodschappen doen en vanmiddag in het bos wandelen. Ik verwacht zelf niet veel sneeuw hier ondanks alle berichten.
Hoe en wat en wanneer en hoeveel meter dat merken wij vanzelf wel.
ALs je een weerkaart 1 dag van ten vore ziet en je denkt jess, 10 cm sneeuw... en het pakt anders uit, dan kunnen mensen best teleurgesteld raken, ik denk dat jij maar eens moest ophouden met zeuren...
de 1e serie geeft redelijk wat sneeuw af voor heel nederland, en die 2e serie kaarten geeft duidelijk minder sneeuw af...
welke van de 2 moeten we geloven ?? of welk van de 2 is het meest betrouwbaar ?
Wat een verhalen allemaal , het is net zaterdag en voor het hele weekend is sneeuw voorspelt.
De belangrijkste mods hier geven de hele winter al een juist beeld over het verloop, en jullie maar zeuren dat ze er naast zitten. ( in de zomer hebben ze het meestal ook goed, ik reageer dan niet vaak. Maar kijk al mee vanaf 2007 )
Ga lekker dan bij meteo of een ander kijken als je die gelooft.
Het weer in amersfoort: het is al vanaf 0800 zeker aan het sneeuwen, niet veel - geen grote vlokken, maar het sneeuwt wel. Als dat zo doorgaat dan komen we echt wel aan die min. 7 cm. die voorspeld is aan het eind van het weekend.
Wacht rustig af, het komt gerust alleen het is een LANGZAAM front, dus zaterdag om 1100 uur heb je niet 20 cm voor de deur liggen.
Greetz
Bert
Pff de dag is net begonnen en nu al klagen. Ik kan er met mijn verstand niet bij. Continu vragen mensen wat het gaat doen en na 300 antwoorden gegeven te hebben weten ze het nu in een keer zelf erg vaag allemaal. Moet je zien wat er allemaal nog komt en zit in DLD