Snelwegen strooien heeft nu geen zin, als er geen verkeer overheen gaat wordt het niet goed in de rijbaan gereden
en blijft de sneeuw er gewoon bovenop liggen
Daarnaast smelt het eerste laagje sneeuw en wanneer er zoveel vocht bij is gekomen en dus het zout zijn effectieve werking niet meer heeft bevriest de onderlaag en is het niet gemakkelijk weg te halen. Wachten dus dat er aardig wat ligt en schuiven maar. Daarna nog ff de bezem erover.
Hier in Leeuwarden sneeuwt het nu ligt en de wind giert je om de oren.
Ik begin net te lezen en heb niet zoveel zin om 15 pagins te doen. kan iemand mij in het algemeen de laatste ontwikkelingen vertellen?
Het begint te motsneeuwen en te waaien. Op de ene plek iets erger dan de andere. De buien hebben geen haast en geduld is een schone zaak. Dat was het zo ongeveer wel | Gewijzigd: 9 januari 2010, 10:06 uur, door Vjenne
Ik begin net te lezen en heb niet zoveel zin om 15 pagins te doen. kan iemand mij in het algemeen de laatste ontwikkelingen vertellen?
Ik heb ook niet alles gelezen maar voor zover ik weet is de belangrijkste ontwikkeling dat de hele handel later komt. Waar gister nog rond de middag het in het hele land zou sneeuwen is dat nu vanavond, zoals Jan net zei
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Als je de laatste 3 terug leest weet je alles
Er staat toch echt dat ze Frankrijk in willen
/edit: maar dat wist je onderhand al.... de posts vliegen je om de oren hier.
Ik werk op een tankstation met ongeveer 1200m2 terrein....vegen wordt dus niet wat | Gewijzigd: 9 januari 2010, 10:14 uur, door Brisk
Hier moet de storing rond 12 uur komen
Hoop wel dat het nog wat in activiteit toeneemt | Gewijzigd: 9 januari 2010, 10:08 uur, door Weatherman
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Klopt in Frankrijk is er een belachelijke regel dat in sommige departementen niet gereden mag worden als er maar de mogelijk bestaat dat het glad KAN worden.Vorig jaar stond ik in Luxemburg aan de grens en mocht Frankrijk niet in omdat het kon gaan sneeuwen.Het was plus 5 en regende op dat moment.
En wat betreft Duitsland geld er alleen een rijverbod voor zondag maar de meesten hebben een vergunning zodat je ook op zondagen en feestdagen mag rijden.
En met deze situatie als Frankrijk weer "open" gaat mogen ze best wel rijden daar.Ze laten die mannen echt niet staan.Buiten het feit dat je van 500 vrachtwagens op de autobaan ook niet vrolijk word. | Gewijzigd: 9 januari 2010, 10:15 uur, door Mennings
ik zit nu in brielle bij me schoonvader waar een windkracht 7 gemeten word op dit moment.
ik zie af en toe iets dwarrelen maar denk dat het sneeuw is van de bui die eraan komt.
wat mij wel opviel de rit hierheen is de hoeveelheid vogels die wegtrokken echt een bizar gezicht hele groepen
Ja dat valt mij ook al op van die vogels, wat weten zij wat wij nog niet weten
De bovenste lijkt stil te staan en daaronder jagen wolken vrij vlot voorbij ...vanuit NO!! ... hoort die wind niet de andere kant op te gaan> | Gewijzigd: 9 januari 2010, 10:13 uur, door marja
Had ik toch maar beter een thermische lange onderbroek gekocht.
Voor mensen die van NL naar B willen, nu gaat het nog, maar voor hoe lang blijft de toestand zo? Ik zou het er niet op wagen.
Na rijp beraad hebben we de trip maar gecanceled. Te meer omdat het hier nu al stilletjes steeds aan steeds wat harder gaat sneeuwen.
Dit wordt een fijne winterdag, lekker het weer in de gaten houden en het EK allround kijken.
Had ik toch maar beter een thermische lange onderbroek gekocht.
Voor mensen die van NL naar B willen, nu gaat het nog, maar voor hoe lang blijft de toestand zo? Ik zou het er niet op wagen.
Ik heb nog een thermische lange onderbroek kan je wel f lenen.