Maar ik dacht dat het vanmiddag pas zou gaan sneeuwen?.. ik moet nog wat boodschappen doen.
Ga ik nu maar meteen even doen denk ik, latarz..
Lots
Anyway: zonet paar vlokjes gesignaleerd hier in Grunn. Ziet er verder kil en guur uit. Lekker. Eerst lang wakker worden, wat m'n spiertjes trainen en dan lekker wat boekjes en broekjes kiek'n in Stad. Kou is fijn.
Ik zou het er niet op wagen tenzij het echt noodzakelijk is. In Belgie waarschuwen ze vol op als je niet weg hoeft dat je beter thuis kan blijven
Nou staat wel 't goede erbij. Bleek een doorschijnend (=wit ) gifje te zijn wat over 't gebeuren bij buienradar ligt. Antie jatwerk dus
Maar goed, begint nou lekker te sneeuwen hierzo, veel mensen die langskomen met een kerstden achter achter zich aan, ga ook maar ff vlot dat kreng wegbrengen voordat ik 'm niet meer kan vinden door de sneeuw.
` Hevige sneeuwval leidt in Duitsland
tot grote problemen.Sinds gisteravond
zijn op de luchthaven van Frankfurt al
150 vluchten geschrapt in verband met
de sneeuw,de wind en slecht zicht.Op
andere Duitse vliegvelden zijn geen
vluchten geschrapt,maar wel vertraagd.
Bij de grens tussen Frankrijk en
Duitsland staan zo'n 400 vrachtwagens
vast.De Franse politie heeft de snelweg
afgesloten voor vrachtverkeer.Ook veel
personenauto's kunnen niet verder.
Volgens de politie moeten de chauffeurs
er rekening mee houden dat ze het hele
weekend vastzitten.Reddingswerkers
delen dekens en warme dranken uit.
Had er al kunnen staan maar het verhaaltje wat ik gisterenavond nog heb zitten typen klopt nu niets meer van nadat alles een vertraging heeft opgelopen maar zal er zo wel komen hoor
Volgens buienradar wel ??
Want sneeuwt zo licht | Gewijzigd: 9 januari 2010, 09:56 uur, door Weatherman
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Bij de grens tussen Frankrijk en
Duitsland staan zo'n 400 vrachtwagens
vast.De Franse politie heeft de snelweg
afgesloten voor vrachtverkeer.Ook veel
personenauto's kunnen niet verder.
Volgens de politie moeten de chauffeurs
er rekening mee houden dat ze het hele
weekend vastzitten.Reddingswerkers
delen dekens en warme dranken uit.
Die vrachtwagens mogen toch helemaal niet rijden in het weekend bij onze oosterburen? Dan staan ze dus zeker het hele weekend vast omdat ze niet mogen rijden
ik zit nu in brielle bij me schoonvader waar een windkracht 7 gemeten word op dit moment.
ik zie af en toe iets dwarrelen maar denk dat het sneeuw is van de bui die eraan komt.
wat mij wel opviel de rit hierheen is de hoeveelheid vogels die wegtrokken echt een bizar gezicht hele groepen
Ik heb geen zin om straks in de sneeuw/wind het hele terrein hier te moeten strooien.
Preventief strooien heeft geen zin, maar ik weet niet over wat voor terrein je praat.
Snelwegen strooien heeft nu geen zin, als er geen verkeer overheen gaat wordt het niet goed in de rijbaan gereden
en blijft de sneeuw er gewoon bovenop liggen | Gewijzigd: 9 januari 2010, 10:00 uur, door Boxer
Er zit er hier ook nog maar 1 achter het huis, een dikke merel die smult van een pannenkoek.
Als ik me niet vergis mochten ze alleen Frankrijk niet in
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
wat mij wel opviel de rit hierheen is de hoeveelheid vogels die wegtrokken echt een bizar gezicht hele groepen
Dit zag ik gisteravond al toen ik aan het schaatsen was, of het is toeval..??
Weer valt mee hier... Lichte sneeuwval en een stevig briesje... -3,7 graden en koud!!
Hieronder op de foto's is een klein beetje te zien wat er hier is gevallen vanaf 4uur vannacht tot nu... stelt echter nog niet zo veel voor...
De sneeuw die op dit plaatje valt is niet eens te zien... | Gewijzigd: 9 januari 2010, 10:07 uur, door Kalle1979
Maar normaal gesproken kun je in Duitsland op zaterdag en zonder lekker doorrijden omdat er (bijna) geen vrachtwagens mogen rijden. Tenzij deze vrachtwagens natuurlijk al sinds gisteren daar vast staan...