In de ochtend hoorde ik door het slaapkamerraam wel windvlagen, maar nu ik beneden zit valt dat ook tegen. Maar ik blijf hoop houden op een spannende dag!
duitse radar klopt toch ook voor geen meter met de voorspellingen, of heb ik het mis ???
Ook de nederlandse radar lijkt tot nu toe nog nergens op, en de europese ook niet.
-3 graadjes.
Sinds half 7 lichte sneeuw.
De wind... had echt zin om me weg te blazen van mijn fiets ofzo
Op dit moment kijk ik na buiten, en zag het sneeuw stuiven.
(erg) lichte sneeuw op dit moment.
:D
Toch jammer dat we eerst alle radars af moeten om te zien welke we het leukste vinden. A, B of C. En dan zegt het dus nog niks over het verloop. Zo verwarrend, waar kunnen we nu op vertrouwen?
Raar, hier in Venray sneeuw het heel lichtjes.. en Venlo ligt hier niet ver vandaan!
Misschien lantaarnpaal staren... Als daar nog lichten branden op de weg
Wie weet sneeuwt het toch, maar te weinig voor het oog haha
Goedemorgen allen, naeen korte nacht volgens de radar komt het vroeg.
Wellicht vallen radar beelden tegen, daar er veel stuifsneeuw valt. althans dat is een klacht die uit Duitsland komt..
Zijjn er her en der al grote getallen....
ze zijn allemaal anders... zowel de europese, nederlandse duitse en franse....
Ze zien allemaal een ander beeld.....vreemd toch....
Het lijkt er nu op dat we niet zoveel gaan krijgen, terwijl mijn gevoel toch heel wat anders zegt......
En nu ga ik eventjes de diepvries in, stallen van paarden doen voor ik er niet meer bij kan door "opgehoopte sneeuw"
het waait behoorlijk het is steenkoud maar nog geen sneeuw | Gewijzigd: 9 januari 2010, 08:47 uur, door Klapper