Da's kras.
Ben nu bij de vriendin in Spaubeek ( ongeveer 10km ten WNW van jou ), en haar rode autootje heeft inmiddels toch al een wit coke velletje. Het zijn wel echt hele fijne vlokjes hoor...
http://www.niederschlagradar.de/
Had hem net zelf ook al gevonden, maar toch bedankt. Word dus wel wat verwacht komend weekend verwacht dus echt wel wat meer dan een paar centimeters
Hier flinterdunne vlokjes, (kun je het eigenlijk niet eens noemen...) verder niks... ondanks radarbeelden...
En hier zou het volgens alle beelden als eerste zijn begonnen met sneeuwen... maar dat valt dus vies tegen nog. | Gewijzigd: 9 januari 2010, 03:10 uur, door Kalle1979
groeten uuut Hengelo>>
Ik weet eigenlijk niet in hoeverre de Duitse meteorelogen kunnen opscheppen, maar dan zou "tief Daisy" toch echt wel op 't tandvlees moeten gaan...
Dit neemt echter niet weg dat er ook voor ons een paar extra cm's in 't verschiet liggen... | Gewijzigd: 9 januari 2010, 03:15 uur, door Rutte31
Ik denk dat ik zometeen buiten nog een sneeuwdansje doe... samen met jd... want dit schiet niet op. Gelukkig heb ik alle tijd van de wereld | Gewijzigd: 9 januari 2010, 03:23 uur, door Kalle1979
Doe er dan meteen even een hele grote voor heel Nederland, iedereen op dit forum heeft heel veel zin in de sneeuw neem ik aan .
In duitsland heeft daisy op dit moment minder sneeuw achtergelaten dan de metreologen daar hadden voorspeld
onodig paniek aldus ttext zdf
Laten wij dan maar hopen dat "onze" daisy alles voor ons heeft bewaard en dat ze zich van haar mooiste kant laat zien
en wij onze kleinkinderen kunnen zeggen dat opa zich een baan moest graven naar huis vanaf z'n werk en visa versa | Gewijzigd: 9 januari 2010, 05:03 uur, door desieze