Nieuw hier en volg het al een paar maanden vanaf augustus.
Hoop het beste voor vandaag .
Greetings,
Southman.
Welkom Zoutman (niet te veel strooien he').
Enjoy it, je komt op een goed moment binnen, alle verloven zijn net ingetrokken.
Je kunt als uitkijktoren fungeren, bij jou begint he tstraks omstreeks 4 uur, of je Jan dan ff een PBtje wil sturen.. | Gewijzigd: 9 januari 2010, 01:26 uur, door PolderPS
erg aansprekend kaartje van mij mag dat wel uit komen met een rode noordoostpolder... hahah
hahahaha nee das waar maar mij kenende ben ik dan juist een ramp he, ff snel dit ff snel dat jahaaaa, word een lachfilm pffffff
Enjoy it, je komt op een goed moment binnen, alle verloven zijn net ingetrokken.
Je kunt als uitkijktoren vungeren, bij jou begint he tstraks omstreeks 4 uur, of je Jan dan ff een PBtje wil sturen..
geef hem alvast maar een berenburger!! wakker blijvennnnn!!
Je kunt als uitkijktoren vungeren, bij jou begint he tstraks omstreeks 4 uur, of je Jan dan ff een PBtje wil sturen..
Lolz, arme Jan, die ligt net lekker op 1 oor, heeft een paar vermoeiende weken achter de rug, eindelijk op tijd naar zijn mandje voordat snowy-ramp-2010 losbarst; wordt hij wakker ge-pb-ed! Ja uh Jan; komt er al sneeuw? En hoe laat komt het bij ons, en hoeveel? En waarom?
Ik denk zelf niet dat het echt spectaculair zal intensiveren. Het zal veelal lichte, soms matige sneeuwval zijn die ( hopenlijk ) over ons heen zal trekken. Het venijn zit 'm in 't feit dat het sneeuwgebied zelf zich nogal langzaam verplaatst, en dit icm de krachtige wind het gevaar zal gaan opleveren.
Op dit moment lijkt er helaas nog niet veel te gaan gebeuren hier...
Maastricht is me net te ver op de fiets... en die lusten geen bereburg, is meer iets voor Frysen en Grunners.
Maar als ie in de buurt is mafg ie altijd bereburgje komen drinken.. is erg geneeskrachtig, Mexicaanse Hoax griep ging gewoon de deur voorbij.. en bij dit weer blijf je er lekker warm bij...
Maar als ie in de buurt is mafg ie altijd bereburgje komen drinken.. is erg geneeskrachtig, Mexicaanse Hoax griep ging gewoon de deur voorbij.. en bij dit weer blijf je er lekker warm bij...
hahaha wij hier drinken mummel/ ken je dat? en de sumbrerogriep hier wel geheerst! mummel is net als berenburger mss iets zachter raar he ijskoud drinken en warm worden gniffffffffffff
en waarom komt er bij mij maar 9cm ipv de 10 cm die je voorspelt had, of na 2 postings al roepen dat we het hier allemaal niet snapppen en dat er niets van klopt... ja soms ist best gezellig hier. beloofd wat voor morgen...
Mensen die blij zijn en de huilie huilies die zich tekort gedaan voelen...