Yup had verkeerd gekeken. Toch is de intensiteit van die buien bijzonder laag. Hopelijk zijn ze niet helemaal leeggedumpt in Duitsland en krijgen wij nog wat stevige sneeuwbuien.
Nou, misschien word dit kaartje dan toch nog waarheid (LET OP: zelf gemaakt)
| Gewijzigd: 9 januari 2010, 01:10 uur, door stephanvanloon
was wel een goede film hoor maar met veelste veel spacial effects die niet echt realistisch zijn!!!
the day after is voor mij realistische dan 1012, en de grote krullen(lage druk) komen nog wel!!!!
yep gelijk heb je maar houd nu een maal van heerlijke natuurfilms en we maken der nu weer een in het echt mee superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
was wel een goede film hoor maar met veelste veel spacial effects die niet echt realistisch zijn!!!
the day after is voor mij realistische dan 1012, en de grote krullen(lage druk) komen nog wel!!!!
1012?! Die van vroeger? In zwart wit?! Ik vond 2012 een bijzondere film, het verhaal was flinterdun en wel bekend maar het visuele dat deed het hem. Mooi gemaakt, pure eyecandy!
Correctie, het gaat hier niet om buien, maar om een groot neerslaggebied
En het trekt tergend langzaam, morgen vroeg komt ie het land binnen en pas tegen de avond sneeuwt het in het noordwesten ook
mss niet stevig maar wel lang 3 dagen???
En het trekt tergend langzaam, morgen vroeg komt ie het land binnen en pas tegen de avond sneeuwt het in het noordwesten ook
denk dat ie erger word
trouwens 9... dat is een hele goede keuze.... uw keuze is geworden...........kraak...piep.....
morgen vroeg om 8 uur kun je nog net koffie halen, en anders gewoon ff naar de eerste pomp die verkopen ook koffie..
bilthoven zal om 10 uur wel aan de beurt zijn.
Kleine fanthagiro wel goed inpakken
yep en morgen onze eigen film toch?? en de dagen er na?
Ga nu lekker slapen om morgen lekker op tijd sneeuw te kijken:).
Ben benieuwd hoe laat het is voordat ik me duimstok kwijt raak.
Tot morgen en geniet van het weer u allen.
Bereburg staat koud hier, en smaakt prima bij zo´n sneeuwrijke voorspelling..
http://www.stuttgart-tourist.de/DEU/ipunkt/livecam_gross.htm | Gewijzigd: 9 januari 2010, 01:17 uur, door PaytDelft
Het zal genieten zijn en best heftig van het weekend maar geen rampscenario's hoor. Geen day after tomorrow praktijken voor spannende films. Maar leuke huis, tuin en keuken filmpjes; die dan weer wel! Funniest snow video's!
Klopt het begint rustig en intensiveert in de loop van de dag. Don´t be afraid, be very afraid...