Nee die worden gemaakt bij Unox en HEMA werkt met de Noorse Broeders, en winkels die werken met die sekte wil ik geen worst.... althans dat was vandaag in het nieuws..
Nee, 2 ambachtelijke rookworsten van de lokale keurslager, en 5 mini droge worsten, en wat spek, veel groente uien en erwten.. vanmiddag door mij persoonlijk gemaakt in 3 uur.... mmm lekker. Ongeacht wat er gaat gebeuren, wind zal er zijn.
Morgen smaakt ie mnog lkkerder als de wind met sneeuw om het huis heen giert.. | Gewijzigd: 9 januari 2010, 00:54 uur, door PolderPS
Op naar morgen middag en hopen dat er +10 cm gaat vallen, schattingen lopen namelijk uiteen van 3cm tot 10cm. Ben benieuwd
Nog proficiat he!! De mijne is alweer sinds 50 min voorbij.
En nu nog wachten op ons cadeautje van boven!
yep hier de film gezien en daar bij ook de nieuwe 2012 die is super ook!!
Er verscheen een brede glimlach op mijn gezicht bij het lezen van dit bericht...
Hier momenteel -4 graden en de komende 2 uur waarschijnlijk nog kurkdroog
Tijd om een dutje te doen... tot laterss... | Gewijzigd: 9 januari 2010, 00:58 uur, door Kalle1979
Laten we hopen dat het dan ook eruit valt als een gek...!!
Ja het lijkt er nu niet op dat het keihard gaat sneeuwen, het dooft een bietsie uit, maarrr we hebben inderdaad geduld. Als het morgen valt, dan valt het goed.
Het KNMI heeft vrijdagavond een voorwaarschuwing extreem weer afgegeven voor zaterdag. In het hele land zal het gaan sneeuwen.
De kustprovincies krijgen het het hardst te verduren met een krachtige noordoostenwind (kracht 6) en een grote kans op sneeuwjacht, aldus een woordvoerder van het KNMI.
De combinatie van wind en sneeuw leidt tot sneeuwjacht, waardoor sneeuwduinen en ontstaan. Door de wind voelt het aan als -10 tot -15 graden.
Hier momenteel -4 graden en de komende 2 uur waarschijnlijk nog kurkdroog
Tijd om een dutje te doen... tot laterss...
Onze hoop is op jou gevestigdtdt Kalle, jij zit daar in Heerlen in de uitkijktoren voor gans Nederland op de uitkijk! Waar blijft toch de verschrikkelijke sneeuwlinie?!
kvind het raar alle verwachtingen denken 5 cm
Het KNMI heeft vrijdagavond een voorwaarschuwing extreem weer afgegeven voor zaterdag. In het hele land zal het gaan sneeuwen.
De kustprovincies krijgen het het hardst te verduren met een krachtige noordoostenwind (kracht 6) en een grote kans op sneeuwjacht, aldus een woordvoerder van het KNMI.
De combinatie van wind en sneeuw leidt tot sneeuwjacht, waardoor sneeuwduinen en ontstaan. Door de wind voelt het aan als -10 tot -15 graden.
hoorde zelfs voor de kustgebieden nog even windkracht 9!!met een gevoels temp van tegen de min20!
1012 heb ik ook gezien maar vond 1012 was voor mij geen realiteit..........
was wel een goede film hoor maar met veelste veel spacial effects die niet echt realistisch zijn!!!
the day after is voor mij realistische dan 1012, en de grote krullen(lage druk) komen nog wel!!!!
ow en sorry want mij mijn antivries (rooie wijn ) is al voor de heft leeg... want............
| Gewijzigd: 9 januari 2010, 01:09 uur, door Martin1976