tel toch eens tot 10, bekijk eens rustig de kaarten en berichten. Dat er veel wind komt en dat het snijdenskoud wordt is duidelijk. Maar de sneeuw zal echt meevallen hoor. Lichte sneeuw een paar cm maar. Wat sneeuwduinen uiteraard wat hoger. Maar zekers geen 20 cm of zo!
tel toch eens tot 10, bekijk eens rustig de kaarten en berichten. Dat er veel wind komt en dat het snijdenskoud wordt is duidelijk. Maar de sneeuw zal echt meevallen hoor. Lichte sneeuw een paar cm maar. Wat sneeuwduinen uiteraard wat hoger. Maar zekers geen 20 cm of zo!
nog zo 1...
weather without storms is no weather at all.
ach kun je wel weer leuke dingen doen....
Ha! Ben ik toch niet de enige! Afgelopen donderdag een hele tijd bezig geweest om de ruiten ijsvrij te krijgen... van binnen inderdaad. Deur aan bestuurderskant is ooit vervangen, daar kan het aan liggen. Achterportieren vastgevroren en zelfs de antivries die het tot ongeveer -20 zou moeten doen wilde niet (kan ook spuitstukje zijn geweest waar sneeuw/ijs is vastgevroren zat)
Er was ergens in een eerdere draad een vraag over de tocht over het ijsselmeer van stavoren naar enkhuizen in 1996.
Dat er toen veel gewonden waren oid.
Het was het eerste jaar dat ik hier woonde.
Even een stukje gekopieerd:
De ijsvereniging uit Stavoren heeft een schaatstocht over het IJsselmeer georganiseerd van Stavoren naar Enkhuizen. De organisatie had gerekend op 3000 schaatsers, het werden er 35.000. Mede door de slechte kwaliteit van het ijs en de grote drukte zijn er 50 mensen in het ziekenhuis van Sneek beland, overleed iemand aan een hartaanval en zakten er twee auto's en een motor door het ijs. Het werd een grote chaos omdat grote groepen mensen zich niet aan de regels hielden en zich buiten het parcours begaven. Er was maar een kleine strook waar men kon schaatsen, en hulpverleners konden slechts moeizaam bij slachtoffers komen. Later werden helicopters ingezet. Overwogen wordt een IJsselmeertocht voortaan van de kalender van de toertochten te schrappen.
Zal tot die tijd daarom mijn bezoekjes beperken tot het bekijken van de voorspellingen van (ons aller) Jan.
-3.5 nu, en als ik op het dak ga staan, zie ik richting Z.O de sneeuw al aankomen.
eens. Wat is het nut van de mogelijkheid berichten te kunnen plaatsen asl je niet je eigen mening en kaarten etc mag plaatsen van sommige gebruikers.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Wil meneer misschien even de kaarten bekijken op pagina 1 van dit deel.
Als het zo lang sneeuwt, en er slechts 'een paar cm' uit valt, moet het wel heeeel zachtjes sneeuwen.
Ik respecteer je mening, maar you couldn't be more wrong, i'm afraid...
Je mag wel kaarten enzo plaatsen, maar het gaat erom dat je anderen in zijn/of haar waarde laat. Het is inderdaad een discussie topic, maar dan draait het niet alleen om andere af te kraken. Als je het met zijn/of haar bericht niet eens bent kan dat ook op een normale manier worden gezegt.
Die laatste zin geld voor iedereen
We willen met z'n allen dat het gezellig blijft, en ik zie nu al de hele dag dat mensen elkaar in elkaar stompen op het forum. Laat iedereen lekker posten en als je heftig wil reageren, dan doe je dat gewoon niet