Maarrrr ondanks dat ik de pest aan kou heb vind ik 't best een mooi plaatje buiten en als ik al deze reacties hier van iedereen lees ga ik het verdorie bijna leuk vinden grrrrrrr en bedankt he!!!
Have a nice evening!!!!! | Gewijzigd: 8 januari 2010, 19:52 uur, door patty27w
Het is trouwens wel bitterkoud geweest de afgelopen dagen hier (Goes). Schaatsen zit er helaas nog niet in.
k heb alle respect met je mening..zeker weten !
maar wij hebben een hobby ( de meeste van ons ) en wij willen dat graag koesteren....
klein voorbeeldje : als u een paard liefhebben bent en u droomt van een bepaald soort ras ( in ons geval neerslag oftewel in de vorm van sneeuw ) dan zou u het ook niet leuk vinden als iemand zegt ....dat paard valt tegen is niet mooi en niet fit....het is misschien een dom voorbeeldje maar het komt op hetselfde neer....
nogmaals met alle respect
weather without storms is no weather at all.
Dat ziet er mooi uit... hahahaha! Zelfs de lange termijn staat er prima bij
Alleen die 6,1 cm zet ik een vraagteken bij... heb mn duimstok al klaarliggen...
Wat een gare site is dat zeg Het zou in Workum om 22 uur ( langs het ijselmeer ) -2.6 zijn...
Yeah right. Momenteel -7 commanogwat.
*edit* Typo... | Gewijzigd: 8 januari 2010, 19:52 uur, door MamaAsz
JAWEL:
Bevroren ogen
Bij temperaturen onder -15˚C kunnen ook de ogen bevriezen. Dit komt vaak voor bij deelnemers aan schaatstochten. Bij de Elfstedentocht kunnen zelfs oogartsen worden geraadpleegd bij de eerstehulpposten langs de route.
Door de kou knipperen de ogen minder vaak, hierdoor zijn de ogen minder goed beschermd. Door extreme kou kan het vocht in de voorste oogkamer bevroren raken. Het zicht wordt wazig of slecht. In een beschutte, warme omgeving zullen de verschijnselen meestal binnen 24 uur verdwijnen. Is dit niet het geval, dan zal de arts een kalmerende antibiotische zal moeten voorschrijven. Het gevaar van bevriezing van de ogen kan voorkomen worden door het gebruik van een goede goggle.
BRON
ook dat zal niet nodig zijn super....het is ten slot een ...discussie topic...maar inderdaad mensen die niet van sneeuw houden jaloers zijn of willen zeuren hebben hier niets te zoeken | Gewijzigd: 8 januari 2010, 19:54 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
Nou dat scheelt weer, kan ik gewoon blijven
Mensen kom op, ik hou echt wel van sneeuw/ijs/winter etc anders zat ik niet op dit forum.
Laat maar vallen die sneeuw, elke cm is welkom hoop dat dit een positieve draai kan geven, anders blijft iedereen zo zeuren op wat ik steeds zeg..
Mensen kom op, ik hou echt wel van sneeuw/ijs/winter etc anders zat ik niet op dit forum.
Laat maar vallen die sneeuw, elke cm is welkom hoop dat dit een positieve draai kan geven, anders blijft iedereen zo zeuren op wat ik steeds zeg..
Duidelijk, Nu weer ON-TOPIC
Bevroren ogen
Bij temperaturen onder -15˚C kunnen ook de ogen bevriezen. Dit komt vaak voor bij deelnemers aan schaatstochten. Bij de Elfstedentocht kunnen zelfs oogartsen worden geraadpleegd bij de eerstehulpposten langs de route.
Door de kou knipperen de ogen minder vaak, hierdoor zijn de ogen minder goed beschermd. Door extreme kou kan het vocht in de voorste oogkamer bevroren raken. Het zicht wordt wazig of slecht. In een beschutte, warme omgeving zullen de verschijnselen meestal binnen 24 uur verdwijnen. Is dit niet het geval, dan zal de arts een kalmerende antibiotische zal moeten voorschrijven. Het gevaar van bevriezing van de ogen kan voorkomen worden door het gebruik van een goede goggle.
BRON
Bedankt, ga ik morgen toch maar een bril opzetten om de paarden te gaan verzorgen. Gisterenavond was het -10 °C zonder wind en ik vond al dat mijn ogen een vreemd gevoel kregen.