genoeg sneeuw in hoorn dit weekend hoor...let maar op
Dat ziet er mooi uit... hahahaha! Zelfs de lange termijn staat er prima bij
Alleen die 6,1 cm zet ik een vraagteken bij... heb mn duimstok al klaarliggen... | Gewijzigd: 8 januari 2010, 19:38 uur, door Kalle1979
Meneer M Dings wil graag gelijk krijgen Zinloze discussie
En waar slaat dat nu weer op? Jan heeft het hier de laatste weken wel altijd bij het rechte eind gehad.
Ja met alle respect hoor, maar niemand heeft de waarheid in pacht. Wat het uiteindelijk gaat doen zien we morgen wel, ik ben van mening dat het qua hoeveelheid wel mee gaat vallen. Maar iedereen zo zijn mening, ook Jan, ook jij ook KNMI en ook enz. Uiteindelijk zal het weer zelf bepalen hoeveel er valt.
Tuup dings, het gaat hier in mijn ogen om de suggestie ook eens te kijken naar die andere kaartjes!! Staat toch nergens wat jij hier nu weer neerzet... Wat een onzin...
Daarnaast, het KNMI is niet de enige prof weersite. Maar we zullen zien morgen he, wie er gelijk gaat krijgen.
dat over pietje (piet paulusma) is gewoon ......hard gelul 1 hij heeft het redelijk goed meestal
2 hij verzint het niet hoor hij heeft het van de modellen en noemt de KANSEN op en KANSEN hoeven niet uit te komen
want als ik zeg het KAN over 2 weken regenen da hoeft dat natuurlijk niet maar het KAN.
En daarom waarschuwen ze op de radio en tv voor "zwaar winterweer"??? En ik kan je zeggen op de nationale zenders in België zijn ze helemaal niet sensatie gericht. Zulke berichten worden niet zomaar gegeven.
waarheid in pacht ?
zullen wij wedden dat er meer gaat vallen dan jij denkt ?
weather without storms is no weather at all.
Nou daar heb ik een andere mening over. Maar goed, als je dat wilt geloven oke, mij maakt het niet uit. Jan maakt goede analyses en probeert zijn visie te geven op wat komen gaat. Dat doe hij goed, maar ook hij maakt daar fouten in. Zoals iedereen dat doet. Hij is geen heilige die hier alwetend is, al lijkt dat soms wel als ik soms sommige reacties lees.
jaloers martin dings?
zwaar winterweer in combinatie met een harde wind ja, niet om de hoeveelheid sneeuw. das heel iets anders.
Maar wat een ophef zeg alleen maar omdat ik een andere mening heb dan jullie allemaal. Lijkt wel op sensatie...:P
nee ben niet jaloers.. waarom zou ik jaloers zijn? ik ben maar een leek op het gebied van het weer. Hoef daar ook geen prof in te worden. Maar heb wel mijn eigen mening.. die wordt hier niet gerespecteerd en dan krijg je dit. Tja jammer, geeft wel helaas het niveau aan van sommige mensen hier jammer genoeg.
ik denk : HOPEN EN AFWACHTEN want tot nu to heeft het westen het meeste misgegrepen....maar deze keer....zijn wij ook degene die wat meepikke....kan NIET eigelijk anders...want de storing is best huge....en die reikt ons heus wel
maar KWESTJON 2 natte sneeuw ? of droge grote joekels van een vlokken?