Denk ook dat we die morgen niet veel zullen zien hier...
Mijn lantaarnpaal geeft nog steeds geel licht in ieder geval | Gewijzigd: 8 januari 2010, 18:43 uur, door Kalle1979
@ Jan:....Check de IP-nr's eens, geloof dat ze allemaal hier mee gaan lezen, en hun berichen op deze site baseren....
Uiteraard kun je veiligheidshalve gewoon de nacht opblijven en staren.... zet dan wel een wekker die je elk half uur wakker maakt!
Bedankt voor je tips!
En oh ja, Rheden ligt iets ten oosten van Arnhem.
Ja bij mij ook nog geel, dat wordt slapeloosheid vannacht door lantaarpaal staren
Dat wordt voor Alfa dan een kort nachtje. Ik doe 't rustigaan vanavond en zie morgen wel hoe 't eruit ziet als ik de rolluik omhoog doe. Hoeveel er ook ligt: die 5 km naar 't ijs ga ik toch met de auto proberen.
Overigens: de temperatuur blijft hier een beetje hangen bij de -3.5. Had 't wat kouder verwacht.
En hij heeft weer 125,- euro in 3 min voor nul en geen waarde .
Maar zijn pak kan morgen naar de stomerij.
12 uur met het weer bezig en dat in 3 min vertalen.
En overmorgen vertelt hij over de chaos
En maar weinig sneeuw voorspellen hooguit paar cm.
Wat is hun reden daarvan.
Straks wordt het echt chaos
dat is dld en we leven nld dus ....
Dan moet ik naar mijn werk...... (Arnhem zuid via pleybrug naar velp....of toch maar binnendoor).
Het gaat veelal ook om lichte sneeuw idd, goed te zien op de Duitse radar hieronder. Buienradar kan het signaal nieteens oppikken.
Ik zou de Pleyroute nemen.
Ligt het grootste stuk ruim boven grondniveau.
En mocht het dan al sneeuwen en stuiven, heb je daar volgens mij niet al te veel last van.
Mochten we toch aankomen in Maastricht dan is het nog maar de vraag of we 's avonds thuis komen en wie weet zelfs zondag niet eens thuis kunnen komen
Ben zooo benieuwd! Hou wel van dit weer, ook wel om s een keer vast te komen zitten. Toch wel leuk om op voorbedachte rade ergens een hotel te boeken in de weet dat je misschien wel niet thuis komt