En dat is echt zo hoor.
Vergelijk het een beetje als er plots stuifsneeuw uit de bomen waait en "dit is nog een slappe vergelijking" je ziet dan dus echt niets meer.
Afschaffen? oudijzer levert toch niet veel op. of worden ze niet ingezet?
Als men hier treinen afschaft komen ze nooit weer.
--3,7gr
Zwaarbewolkt en siberisch koud.
Vergelijk het een beetje als er plots stuifsneeuw uit de bomen waait en "dit is nog een slappe vergelijking" je ziet dan dus echt niets meer.
Okay, thanks. Nog nooit meegemaakt dus ik ga mogelijk morgen richting het platte land "chasen"
bundesamt rät: Kerzen, Wasser bunkern
Mit Blick auf den angekündigten Schneesturm empfiehlt das Bundesamt für Bevölkerungsschutz und Katastrophenhilfe den Bürgern, sich für mehrere Tage mit Lebensmitteln einzudecken. Ausreichend Trinkwasser, ein Medikamentenvorrat und Kerzen sollten im Haus sein, riet der Präsident des Bundesamtes, Christoph Unger. Gut wäre auch ein Batterie-betriebenes Radio, denn im Fall eines Stromausfalls, wären ja andere Kommunikationsmittel wie Fernsehen oder Computer nicht einsatzfähig. Auch Mobiltelefone ließen sich dann nicht mehr aufladen. "Die Möglichkeit eines Stromausfalls gibt es immer", sagte Unger.
Kort vertaalt ze raden de mensen aan kaarsen en water in te slaan zo ook genoeg voedsel en eventueel medicijnen.
Ook een radio op batterijen zou aan te raden zijn ivm met stroomuitval.
Ook een radio op batterijen zou aan te raden zijn ivm met stroomuitval.
Hoe is het dan mogelijk dat weermannen en vrouwen zo rustig onder dit geheel zijn.
En maar weinig sneeuw voorspellen hooguit paar cm.
Wat is hun reden daarvan.
Straks wordt het echt chaos
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
In duitsland zegt men ook het probleem is niet zozeer de hoeveelheid sneeuw die verwacht word maar de combinatie met veel wind maakt het moeilijk dan.Stel je voor ze maken bijv de autobaan schoon met schuivers maar een minuut later ligt het weer vol door de wind.Ik had een collega aan de lijn die van bayern nu komt en hij zegt ook het is niet normaal meer.
En wij zijn veel gewend zeg ik je door veel op scandinavie te rijden dus als hij dat zegt is het echt slecht.
Ik denk dat ze hier in NL de situatie niet goed of helemaal niet in willen schatten.Of zoals Jan voorheen schreef ze willen geen paniek zaaien | Gewijzigd: 8 januari 2010, 18:34 uur, door Mennings
Volgens mij heeft het ermee te maken, dat er een aantal keren een (achteraf!!!) overbodig weeralarm is afgegeven.
De media stonden bol van de kritiek (ze werden nog net niet gelynched) op mensen die hun nek durfden uitsteken en een waarschuwing lieten uitgaan.
Op deze manier, lopen ze dat risico niet meer.
En achteraf kunnen ze zich erop beroepen, dat het allemaal toch heftiger werd dan verwacht.
Of ben ik er iets te vroeg mee?
*LOL* heeft dat ooit zin gehad dan??? Is de paal er langer door geworden? Het licht misschien feller gaan schijnen ? Of helpt 't tegen roestvoerming???
Overigens: volgens mij kun je beter vroeg opstaan om te zien of 't dan witter is dan nou.