GRONINGEN - De kans bestaat dat sommige wegen in onze provincie het komend weekend slecht begaanbaar zijn. Niettemin zegt de provincie dat er nog voldoende zout is om te strooien.
Vrijdag is nog een paar ton zout geleverd en dus is er voor het weekend nog geen nijpend tekort. Wel waarschuwt de provincie voor de sneeuwval die wordt verwacht en de snijdende noordoostenwind. Daardoor kunnen sneeuwduinen ontstaan, die gevaar op kunnen leveren.
In Drenthe daarentegen zullen dit weekend niet alle wegen meer voorzien worden van zout. Alleen op de belangrijkste verkeersaders, zoals de N34, wordt nog gestrooid.
--4,3gr
Wind neemt al toe 4/5 bft Maar bere koud..
Whahahaha, grapjas, bij Maastricht de grens over??? Zit je in België....
Denk dat je beter vanuit Heerlen richting Vaals kunt, kun je vanzelf over op de autoweg naar Aken... | Gewijzigd: 8 januari 2010, 17:09 uur, door Kalle1979
en veroorzaakt verwarring ( zoals ik al boos ging worden op de resultaten met o cm sneeuw bij mij)
maar die jongen bedoelt het goed....kaffer hem niet af ...dat zal niet nodig zijn maar als ik jouw was just...zou ik wel uitkijken met wat je maakt en post hoor man voor de rest een goed uitziend kaartje alleen de resultaten schieten mij tekort.
Geen slecht kaartje trouwens verder... maar de boodschap is wel duidelijk nu denk ik
bij het weer bestaat er niet zoiets als > de waarheid.
jongens, dit is toch heerlijk man, mensen lopen warm voor komend weekend. Mensen hebben verwachtingen en sommige zetten dit op kaart. Dit is alleen maar leuk voor maandag of het daadwerkelijk juist was ofniet, zoals just aangeeft. En ik heb pas 2 kaartjes voorbij zien komen, dus het oerwoud valt nog mee.
Dit is toch genieten!
hmm.. ok.. zou best kunnen.. ik was ook altijd de weg kwijt daaro.. ik ben erg blij met mijn TOMTOM
Naja was in ieder geval 'In de buurt' LOL!
Lots
Ik hoop dat er minstens windkracht 6 komt te staan. Chaos, Nederland wordt andermaal op de proef gesteld, maar nu nóg serieuzer
Met dijken leggen zijn we erg goed, maar nou, met dit, wil ik wel eens zien hoe Nederland plat op zijn bek gaat voor de ogen van heel de wereld | Gewijzigd: 8 januari 2010, 17:12 uur, door Wolkje7
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
In Aken verwachten ze 45cm sneeuw en jij zet daar 3cm neer
Maareh, als iedereen hier zijn eigen lekenverwachting gaat neerzetten wordt het een aardige knoeiboel waar geen mens meer uitkomt, zullen het forecasten aan de experts zoals Jan van Ooijen overlaten? dan houden we het nog eenigszins overzichtelijk.
Dank u,
Lots
Voor de goede orde: waar 3 staat in de BRD is in de buurt van Mönchengladbach, Aken ligt bij Vaals/Drielandenpunt, waar 17 bij staat....
Denk dat je beter vanuit Heerlen richting Vaals kunt, kun je vanzelf over op de autoweg naar Aken...
Zucht, ok heel bijdehand maar het zal toch niet heel ver zijn van MAastricht naar de andere kant van Limburg? Ik ben daar vaak genoeg geweest hoor Bij Heerlen de grens over dan, nu tevreden? En laten we idd niet op elkaar gaan zitten vitten en al helemaal niet offtopic...
Dusss, zometeen komt de nieuwe run van WRF
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Maar het was net een uurtje geleden tooch anders?? of word ik nu een beetje gek.
Dat zegt helemaal niks
Wij hadden laatst ook een zogenaamde zwaarte punt en was niks te merken.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
waar kan ik die kaarten zien?
/ just kidding mode off...
Geweldig spannend en O-O is geweldig ook in de andere jaargetijden heb zelf ook lang gewacht alvoor ik in heb gelogd,dat er nog vele mogen volgen.
Geef ieder respect kijk wat er van het forum is geworden van ... sbs jammer leer ervan!
Hier in Moerdijk nu - 4.5 | Gewijzigd: 8 januari 2010, 17:17 uur, door Tesse
hopen dat er morgen wel goed gestrooid word anders word het een chaos in ons kleine landje ....
morgen hopelijk weer mooie foto`s maken
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel