Maar het was net een uurtje geleden tooch anders?? of word ik nu een beetje gek.
Persoonlijk hoop ik dat het mee gaat vallen , hou namelijk wel van schaatsen en dat gaat zo niet door ...
maar sneeuw blijft altijd een mooi gezicht
en btw. just0408 mooi gemaakt dat plaatje
grtz. steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Let wel, het is puur speculatief! En... ik ben een leek.
Maar vond het even leuk een mooi sneeuwkaartje te maken!
:)
In Aken verwachten ze 45cm sneeuw en jij zet daar 3cm neer
Maareh, als iedereen hier zijn eigen lekenverwachting gaat neerzetten wordt het een aardige knoeiboel waar geen mens meer uitkomt, zullen het forecasten aan de experts zoals Jan van Ooijen overlaten? dan houden we het nog eenigszins overzichtelijk.
Dank u,
Lots
cheers!
true, maaar dit verziekt wel de andere ''echte prof kaarten''
en veroorzaakt verwarring ( zoals ik al boos ging worden op de resultaten met o cm sneeuw bij mij)
maar die jongen bedoelt het goed....kaffer hem niet af ...dat zal niet nodig zijn maar als ik jouw was just...zou ik wel uitkijken met wat je maakt en post hoor man voor de rest een goed uitziend kaartje alleen de resultaten schieten mij tekort.
weather without storms is no weather at all.
Ik woon achter een AH in een en hier is altijd veel winkelend publiek.
Alvast mijn complimenten voor al je leuke weerkaarten en commentaren op het leuke forum.
Ik blijf jullie volgen ....
en ik ga lekker warm op de wol liggen...
cheers!
Snap dat dit een forum is, maar als iedereen van die plaatjes gaat plaatsen, wordt het er niet echt helderder op voor veel mensen. Dus wacht gewoon tot er wat gevallen is, en maak dan je kaartje... Want wat in het wilde weg gaan maken en hopen dat dit uitkomt kan iedereen...
Geen slecht kaartje trouwens verder... maar de boodschap is wel duidelijk nu denk ik | Gewijzigd: 8 januari 2010, 17:03 uur, door Kalle1979
maarja buienradar vertrouw ik ook niet.