Maar het was net een uurtje geleden tooch anders?? of word ik nu een beetje gek.
Persoonlijk hoop ik dat het mee gaat vallen , hou namelijk wel van schaatsen en dat gaat zo niet door ...
maar sneeuw blijft altijd een mooi gezicht
en btw. just0408 mooi gemaakt dat plaatje
grtz. steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Let wel, het is puur speculatief! En... ik ben een leek.
Maar vond het even leuk een mooi sneeuwkaartje te maken!
:)
In Aken verwachten ze 45cm sneeuw en jij zet daar 3cm neer
Maareh, als iedereen hier zijn eigen lekenverwachting gaat neerzetten wordt het een aardige knoeiboel waar geen mens meer uitkomt, zullen het forecasten aan de experts zoals Jan van Ooijen overlaten? dan houden we het nog eenigszins overzichtelijk.
Dank u,
Lots
cheers!
true, maaar dit verziekt wel de andere ''echte prof kaarten''
en veroorzaakt verwarring ( zoals ik al boos ging worden op de resultaten met o cm sneeuw bij mij)
maar die jongen bedoelt het goed....kaffer hem niet af ...dat zal niet nodig zijn maar als ik jouw was just...zou ik wel uitkijken met wat je maakt en post hoor man voor de rest een goed uitziend kaartje alleen de resultaten schieten mij tekort.
weather without storms is no weather at all.
Ik woon achter een AH in een en hier is altijd veel winkelend publiek.
Alvast mijn complimenten voor al je leuke weerkaarten en commentaren op het leuke forum.
Ik blijf jullie volgen ....
en ik ga lekker warm op de wol liggen...
cheers!
Snap dat dit een forum is, maar als iedereen van die plaatjes gaat plaatsen, wordt het er niet echt helderder op voor veel mensen. Dus wacht gewoon tot er wat gevallen is, en maak dan je kaartje... Want wat in het wilde weg gaan maken en hopen dat dit uitkomt kan iedereen...
Geen slecht kaartje trouwens verder... maar de boodschap is wel duidelijk nu denk ik | Gewijzigd: 8 januari 2010, 17:03 uur, door Kalle1979
maarja buienradar vertrouw ik ook niet.
en idd de westerlingen worden er bepaald die blij van, we willen gewoon een vette laag sneeuw
Kom op zeg.. laat mij nou even in mijn enthousiasme!
was helemaal goed van mijn kant hoor, niet zoveel sneeuw en lekker kalm án.
maar wat denk jij? voor onze regio, we wonen ongeveer 10 km bij elkaar vandaan.
groeten marieke
Nee, ik maak eerst mijn kaartje en dan zien of ie is uitgekomen, is veel leuker!
Eerst geloven, dan zien!
Maareh, als iedereen hier zijn eigen lekenverwachting gaat neerzetten wordt het een aardige knoeiboel waar geen mens meer uitkomt, zullen het forecasten aan de experts zoals Jan van Ooijen overlaten? dan houden we het nog eenigszins overzichtelijk.
Dank u,
Lots
Ok ik ben het met je eens dat het misschien niet helemaal klopt, maar jouw topografie ook niet. Aken is bij Maastricht de grens over, en daar staat toch duidelijk 17 Die 3 in Duitsland is het Ruhrgebied, Duisburg bijvoorbeeld.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Kom op zeg.. laat mij nou even in mijn enthousiasme!
Ik zou het al helemaal niet kunnen en vind dat je een mooie plaatje er van hebt gemaakt.
Het blijft een discussie topic waar ook jouw plaatje geplaatst mag worden.
En natuurlijk weet jan en zo er meer van maar iedereen moet toch ergens beginnen met leren
jij pakt (volgens just) nog die 5 a 6 cm mee ...ik (volgens just) NIETS
maar ik geloof knmi AHUMMM jan eerder
weather without storms is no weather at all.
Ook deze posting bracht weinig nuttigs, waarom toch telkens op elkaar fitten. Just0408 maakt gewoon zijn verwachting, er staat geen KNMI logo of zo... Dit is geen commerciële dan wel staatsinfo site. Zie het ook als (gezamenlijke) hobby. Jij gaat wellicht liever surfboarden, heb ik ook geen commentaar op.
We zien echt het verschil wel tussen GFS kaartjes en JUSTkaartjes (no offence) Alsof die GFs kaartjes altijd kloppen.. Wees blij dat hier geen al te strenge losse policy gevoerd wordt, dat is nou juist ook het leuke. Serieuze sites genoeg. | Gewijzigd: 8 januari 2010, 17:12 uur, door PolderPS
Dank u,
Lots
Ja, maar ik heb onlangs vernomen dat Jan niet God is.
he laten we mensen ook eens wat proberen, het is toch leuk om een voorspelling te maken hoeveel sneeuw er gaat vallen? het is best nuttige info door al die sneeuw kaarten zijn we zeker dat er in oost NL sneeuw valt want iedereen geeft dat aan, dat is zeker dankzei onze members op o-o.
dus benader die mensen die een kaartje of dergelijks willen maken niet negatief
nergens voor nodig
Leuk sneeuwkaartje btw als die uit komt hebben wij weer lekker 10 CM