Jan denk je dat met het aankomende weer problemen kunnen ontstaan met de elektriciteit? We hebben ooit een grote stroompanne gehad met zulk weer vandaar mijn vraag... was bij de overgang van '96 - '97
Ik zou dat niet durven zeggen... Ik ken de situatie niet bij jullie
ik kan ook niet wachten totdat de dag om is.
verwacht je een hoop sneeuw dan?
haal die gedachte maar uit je hoofd een beetje lichte sneeuw das alles
Hier begint het ook steeds meer bewolkt te raken... zonnetje gaat 'er vandoor'... Voor de rest praktisch geen wind. Beetje stilte voor de storm?!
Verdere vooruitzichten
Ook zondag is het bewolkt en er zijn perioden met sneeuw bij iets minder wind dan morgen, maar de matige noordoostenwind voelt ook dan ook erg koud aan.
hij is niet als goed bestempeld hier maar het is wat. weet niet war die duitse staat
http://www.niederschlagsradar.de | Gewijzigd: 8 januari 2010, 15:31 uur, door thijmco
Denk dat jij eerst eens wat meer moet volgen en lezen hier... dan snap je ook waarom...
Jullie krijgen inderdaad alleen wat lichte sneeuw daarboven, geniet ervan | Gewijzigd: 8 januari 2010, 15:33 uur, door Kalle1979
Het lijkt erop dat er op Vlieland helemaal geen sneeuw ligt maar op de andere eilanden wel.
Of zie ik dat verkeerd?
De regio Den Haag is zo te zien ook niet zo besneeuwd.
http://rapidfire.sci.gsfc.nasa.gov/subsets...0008.terra.250m
Verkleinde foto van de bovenstaande link staat hieronder:
| Gewijzigd: 8 januari 2010, 15:38 uur, door Han
Het is wel erg leuk om mee te lezen.
iemand nog een tip om dit weekend door te komen???
groeten marieke.
Laat ik het zo stellen:
Ik verwacht niks, maar stiekem hoop ik het wel.
Maarja zoiets kun je nooit zeker weten..
tis vaak zat dat hier een bui-tje(nja via buienradar) aan kwam, en was opgelost in het midden van het land ofzo, voordat het limburg uberhaupt heeft kunnen bereiken.
Dus ik weet niet wat te verwachten, ik ga ook nergens van uit
Het lijkt erop dat er op Vlieland helemaal geen sneeuw ligt maar op de andere eilanden wel.
Of zie ik dat verkeerd?
De regio Den Haag is zo te zien ook niet zo besneeuwd.
http://rapidfire.sci.gsfc.nasa.gov/subsets...0008.terra.250m
Mooi plaatje zeg!! | Gewijzigd: 8 januari 2010, 15:37 uur, door Kalle1979
Ik verwacht niks, maar stiekem hoop ik het wel.
Maarja zoiets kun je nooit zeker weten..
tis vaak zat dat hier een bui-tje(nja via buienradar) aan kwam, en was opgelost in het midden van het land ofzo, voordat het limburg uberhaupt heeft kunnen bereiken.
Dus ik weet niet wat te verwachten, ik ga ook nergens van uit
Het komt via Limburg het land binnen. Zie kaarten die ik op pagina 1 heb gepost
Waarom wordt er nog nergens een voor alarm gegeven of iets dergelijks...?
Is de situatie nog te onzeker?
Lijkt mij dat de div. instanties nu WEL op tijd zouden kunnen reageren.
Hier begint de temperatuur alweer te zakken en nog onbewolkt. Aan de horizon zie ik wel wat bewolking uit het oosten komen en volgens de duitse radar ( die ogenschijnlijk voor noord nederland beter is ) zit er ook sneeuw in wat vanaf de oostzee komt.
Waarom wordt er nog nergens een voor alarm gegeven of iets dergelijks...?
Is de situatie nog te onzeker?
Lijkt mij dat de div. instanties nu WEL op tijd zouden kunnen reageren.
Denk meer een geldkwestie..... Als ze nu alarm uitgeven dan komt er niets binnen bij de staat want ze willen liever dat we met zijn alle vast komen te staan. Maar weeralarm wil ik nu nog even niet over praten het komt pas aankomende nacht Limburg in en het is een beetje te vroeg om daar nu een waarschuwing oid voor te geven.
Dat weet ik, Jan!
en van jou kaarten ga ik ook vanuit
( en buienradar om het half uur vernieuwen haha) | Gewijzigd: 8 januari 2010, 15:45 uur, door AddictedStar
Wat is tegenwoordig geen geldkwestie meer...
Ja oké dat is wel zo, maar bijna nergens wordt nog gerept over sneeuwval (ja mogelijk hier en daar wat sneeuw), om de mensen toch ietwat in kennis te stellen. Het hoeft ook nu nog niet direct als waarschuwing te gelden, maar meer als kennisgeving.