Zo is het wel lastig voor mensen om het eens te worden met elkaar, iedereen heeft zijn/haar voorkeur.
Klopt en daarom blijf ik ook bij mijn standpunt waarmee ik gisteren en vandaag het topic mee gestart ben. Hoe kan er nu in hemels naam zo weinig sneeuw vallen als de kaarten 2 dagen sneeuw aangeven?
Dat idee had ik ook al. Pin je er ook maar niet aan vast. Het is nog even afwachten wat betreft de echte hoeveelheid...
Als Limburg over 24uur met geen vervoermiddel meer te bereiken is, ben ik tevreden...
kijk dan op metheoconsult of het KNMI
die zijn wel goed.
pietpaulusma kun je beter afschieten die *** weet niet wat voorspellen is als het zomer is voorspeld hij winter en als het winter is voorspeld hij zomer, kvraag me af of hij het moeilijk heeft thuis, misschien last van relatie problemen waardoor die zo in de war is??
Respectloos ben jij zeg.
Juist dat zei ik eerder vandaag ook al.
Bron piet palusma
dit is al eerder gepost geweest.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Hoop niet dat de wolken leeg zijn als ze hier zijn
kijk dan op metheoconsult of het KNMI
die zijn wel goed.
pietpaulusma kun je beter afschieten die *** weet niet wat voorspellen is als het zomer is voorspeld hij winter en als het winter is voorspeld hij zomer, kvraag me af of hij het moeilijk heeft thuis, misschien last van relatie problemen waardoor die zo in de war is??
Lekker bezig kerel. Eerst proberen het discussietopic over te nemen van Jan, en dan ook nog zulke posts doen... Beetje kinderachtig, niet...? Misschien handig eerst zelf wat meer info op te doen voor je nog meer onzin gaat roepen... Owja, respect is alleen nog maar met een vergrootglas te zoeken natuurlijk... | Gewijzigd: 8 januari 2010, 15:12 uur, door Kalle1979
Wat ik veel lees is de term 'lichte tot matige sneeuwval'. Als het een hele dag sneeuwt, dan is er zelfs met lichte sneeuwval behoorlijk wat neerslag.
Nu zit het er zelfs in dat het 2dagen lang sneeuw geeft, dan moet het wel heel minimaal sneeuwen, wil er maximaal maar 5 cm vallen.
10 cm moet er minimaal wel vallen in grote delen van het land, heb ik het idee.
KNMI zal wel 2 minuten van tevoren een 'voorwaarschuwing' geven waar piet snot (nee geen link naar Piet P) zelfs nog niks mee kan.
Ben blondt geloof ik, want vat hem niet echt...
Alles is weg?? Kun je misschien even uitleggen hoe je hieraan komt, of dat je die zelf hebt gefabriceerd... | Gewijzigd: 8 januari 2010, 15:16 uur, door Kalle1979
Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd voor een winter (BAN) op dit topic voor sommige onder ons.....
Dan zien we jullie vanzelf wel weer met de zomermaanden.
Ophouden over PP, we zijn tenslotte allemaal van vlees en bloed...
En ieder zijn eigen gedachte's..... en ja...deze Piet heeft het tot nu toe redelijk ver geschopt...
Want deze is wel elke dag te zien op jullie televisie, en kennelijk kijk je er nog naar ook, anders weet je zijn voorspellingen niet zo goed op te noemen....
Kortom ophouden, en on topic......
Sorry voor deze reaktie... waar bemoei ik me toch mee....(ben tenslotte geen mod hier)..
En nog iemand waarbij het respect ver te zoeken is.
Deze man oefent gewoon zijn hobby uit, net als jij op deze site te vinden bent, een temperatuur tussen de 1 en 25 graden heb ik hem nog nooit horen zeggen dus volgens mij ben jij hier de mafkees.