Laat de sneeuw en wind maar komen nu wij zijn er klaar voor.
Maar wat is het prachtig buiten echt genieten nu met het sneeuwlandschap ,de rijp en het zonnetje.
De paarden zijn al onrustig je merkt dat er wat gaat gebeuren.
Maar wat las ik nu gaat na volgende week de temp. weer omhoog??
En weet iemand al van af wanneer dan. Is dat al bekend!!
O,ja laten we de oude mensen in de buurt een beetje in de gaten houden of ze genoeg eten in huis hebben
B.V. brood beleg thee en koffie.
Misschien kunnen we dat even meenemen bij de supermarkt voor ze.
Even hun hondje laten enz.
Het gaat tenslotte waarschijnlijk om drie hele dagen Zaterdag (boodschapdag) ,Zondag
en waarschijnlijk de Maandag ook nog.
zoals ik al aangaf in mijn weerkaartje is de sneeuw zo in nederland.
het begint om 5:00 en ongeveer komt het rond 17:00 aan in het westen van nederland zie kaartje
de lijnen lopen van zuidoost naar noordwest elke lijn is 3 uur verder begin vanaf 5:00
Hoe betrouwbaar is dit kaartje dan?
Want ik kan er ook wel 1 maken en dan zeggen 'zo zal het gaan'.
Van welke bron heb je dit?
Want ik kan er ook wel 1 maken en dan zeggen 'zo zal het gaan'.
Van welke bron heb je dit?
heb het zelf gemaakt, maar ik heb de weerpresentatie van metheo consult en weeronline geluistert en de berichtjes gelezen en dit is een samenvatting
Dit soort teksten over Piet Paulusma (of andere weerkundigen of instituten) vind ik niet kunnen. Laten we met respect blijven praten over anderen, die net als wij, gek zijn van het weer! Ook al verschillen de verwachtingen en staan ze haaks op de verwachtingen van Jan.
En nee, ik ben niet stiekem Piet!
Oant moarn...
zoals ik al aangaf in mijn weerkaartje is de sneeuw zo in nederland.
het begint om 5:00 en ongeveer komt het rond 17:00 aan in het westen van nederland zie kaartje
de lijnen lopen van zuidoost naar noordwest elke lijn is 3 uur verder begin vanaf 5:00
Hopelijk kom ik morgenvroeg nog naar huis na de nachtdienst. ik raak liever thuis ingesneeuwd
Maar met de 4x4 moet er heel wat gebeuren wil ik niet meer vooruit komen. Ga vanavond voor mijn
dienst begint wel eerst even tanken. kan ik i.i.g. weer even vooruit!!
Oant moarn...
Mee eens;
Is dit er ook voor de winterliefhebber ??? het ontstaan van sneeuw en ijzel in de winter.. ???
Sorry voor dit offtopic vraagje !!!
Waarschijnlijk omdat Vlieland zo klein is, warmt het land sneller op
Maar, wat vind je van het Markermeer dan??? Dat is helemaal omgedoopt tot extra land voor Noord Holland en Flevoland
Oant moarn...
Heb je groot gelijk in en meer kan ik er niet over zeggen. De volgende berichten waar PP in zwart gemaakt wordt zullen dan ook verwijdert worden. Wel is algemeen bekend nu dat hij hier ook zijn info vandaan haalt en dat mag gewoon gezegd worden maar ga niet met vleeswaren smijten hier op het forum. Daarom heb ik ook zijn post aangepast in ***
En mogen wij weten wat jouw achtergrond is? Als iedereen hier maar verwachtingen en kaartjes gaat plempen zonder enige notie te hebben van het weer gaat de informatieve waarde m.i. behoorlijk achteruit en kunnen we beter vanavond om 11 uur maar naar Pieter Paulusma gaan luisteren.
NOFI btw
Maar, wat vind je van het Markermeer dan??? Dat is helemaal omgedoopt tot extra land voor Noord Holland en Flevoland
Dat is helemaal tof eigenlijk wil ik het wel is met me eigen ogen zien, maar auto is foetsie
Zo is het wel lastig voor mensen om het eens te worden met elkaar, iedereen heeft zijn/haar voorkeur.
Waarschijnlijk ook zelf gemaakt
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/