[attachment=30468:01082010...herlands.jpg]
Een week geleden was dat gedeeltelijk ook al zo:
[attachment=30470:01012010...herlands.jpg]
Daar zie je idd dat den haag/leiden eigenlijk nauwelijks tot niet heeft gehad. Las hier al dat den haag eigenlijk telkens buiten de boot viel. Mijn schoonmoeder woont in leiden en zegt ook eigenlijk nog niets gehad te hebben en hetgeen wat er viel is niet blijven liggen.
Leuk om dat zo op een kaartje te kunnen zien, voora als het een zeer klein gebied betreft waar dus nog niets is gevallen, althans niet is blijven liggen.
[plaatje]
Een week geleden was dat gedeeltelijk ook al zo:
[plaatje]
Wat raar eigenlijk dat alle eilanden besneeuwd zijn behalve Vlieland en dat de IJsselmeer zowat nu ook een land lijkt | Gewijzigd: 8 januari 2010, 14:37 uur, door Baszert
Mijn complimenten voor deze site: de startpagina met alle kaarten staat al sinds de zomer onder "favorieten" en stuur 'm door naar anderen.
Ben de bureaucratische softies uit De Bilt een beetje zat en ook P. Paulusma mag wat mij betreft door 't ijs zakken - wat kan je toch moe worden van die man...
anyway - ik moet morgen wel werken, heb wat met de spoorwegen van doen - en zie de bui al hangen... we hebben al diensten van personeel aangepast voor het geval het erg wordt morgenavond en ze niet meer thuis komen, mezelf incluis.
Hoor nu net op de radio het weerbericht op 538 waar bericht is over lichte sneeuwval morgen. Totaal geen info op radio dat het wel eens "thuisblijfweer" wordt morgen - alsof er helemaal niets aan het handje is.
Wat zijn de verachtingen onder jullie, de experts, over wat er morgen met het OV, en met name het treinverkeer kan of zal gebeuren??
daar word ik niet blij van...
meteox klopt nooit!!!
kijk maar is naar de temp verwachting klopt daar ook net ze zeiden -4 maar is zowat -14 geworden
Verachtingen? beetje vriendelijker mag ook wel in je eerste post hahaha
daar word ik niet blij van...
Mijn optimisme over morgen is ineens totaal weggevaagd
Met die weerkaart van meteox krijgen we een herhaalde depressie zoals vanmorgen.
metxeo is helemaal onzin geloof mij maar
kijk dan op metheoconsult of het KNMI
die zijn wel goed.
pietpaulusma kun je beter afschieten die *** weet niet wat voorspellen is als het zomer is voorspeld hij winter en als het winter is voorspeld hij zomer, kvraag me af of hij het moeilijk heeft thuis, misschien last van relatie problemen waardoor die zo in de war is??
BERLIJN - Duitsland treft voorbereidingen voor zware sneeuwval in het weekeinde. Meteorologen verwachten voor zaterdag in sommige delen van het land 20 centimeter nieuwe sneeuw, aldus de zender ARD vrijdag
net even fotootje gemaakt van mn weerstation. Wat staat ie er mooi bij he...
wel is het windvaantje vast gevroren, zal met de harde wind morgen wel los waaien.
aan de horizon achter die "fijne" maiskuil, is het nog 900 meter tot het IJsselmeer.
mensen geven de moet te snel op
zoals ik al aangaf in mijn weerkaartje is de sneeuw zo in nederland.
het begint om 5:00 en ongeveer komt het rond 17:00 aan in het westen van nederland zie kaartje
de lijnen lopen van zuidoost naar noordwest elke lijn is 3 uur verder begin vanaf 5:00