af en toe moet ik ook slapen, maar ben wel nachtbraker... vervelend dat je in de ochtend weer moet werken of kids naar school brengen. Moet wel zeggen dat ik he tgisteravond wel even merkte dat het nacht zoveel was dat het laat was...
Ach ben een weergek. en blijf op in de hoop op nog mooiere kaarten of nieuwtjes.,.. en het is ook vaak gezellig een beetje heen en weer ouwehoeren...
Maar we zijn bijna buren zie ik swifterbant...
Haal de boodschapjes maar vast, swifterbant ligt zo tussen de landerijen, morgen zijn alle toegangswegen afgesloten door de met 6-8bft verstuivende sneeuw vanaf he tland., en Flevoland is bijna door het zout heen. Eerst de grote plaatsen als Emmeloord worden geholpen ahahah
agja verschil moet er wezen
emmeloord strooien ze ook al minder:P
was er woensdagochtend met de lesautoot
sommige stukjes waar eerder wel gestrooide was lag beetje blubber sneeuw dus ja beetje driftend door bocht stuntelen
maarja wat me wel is opgevallen dat jullie meer onweer daar heben
hoor het welleens van collega die daar ook woont die is dan hele nacht wakker en hier is dan geen druppel gevallen.
:|
Ik ben Ingrid uit Stavoren en dit is mijn eerste post.
Ben ook die ene anonieme gast die al dagen meekijkt..
Bij deze de officiele kennismaking, voor degene die op Piet Paulusma hadden gehoopt, hoop ik niet dat men erg teleurgesteld is..
Het zou best kunnnen dat je goed zit hoor. Maar wij wonen wel in Belgie he.
Voor Belgisch Limburg ziet het anders ook goed uit, hier begint het vanavond ook al te sneeuwen volgens de kaarten.
Wel het lijkt inderdaad wel spannend te worden. Maar ondertussen merk ik wel dat het eind van volgende week zou gaan verzachten.
Wij zijn altijd maar aan het haasten om optijd op je werk te komen, snel de kinderen van school halen, mijn man die dag in dag uit in die eeuwige files staat. Dit weer dwingt ons om een keer pas op de plaats te maken. we berusten en hebben tijd voor dingen die we eigenlijk al zo lang wilden doen, gewoon even rust met de kids naar buiten en een sneeuwpop maken of sneeuwballen gooien. Dit weer maakt mensen toleranter en brengt mensen dichter tot elkaar. Als je naar buiten kijkt dan is het toch een prachtig gezicht, mooi wit allemaal, hier en daar een ijspegel aan de dakgoot, een stuk of 6 roodborstjes aan een net pinda's, veel minder verkeer wat er door de straten komt, en wat er door heen komt heeft een gepaste snelheid wat de decibels dan ook weer behoorlijk terug dringt. Ach, tegen dit soort beelden kan gaan prozac, of oxcazepam tegen op, puur natuur die alles even op pauze zet. Heerlijk om hierover weg te dromen, en misschien al over een dag werkelijkheid.....
Zo denk ik er nou ook over, niet aan toe te voegen verder!
Het zou best kunnnen dat je goed zit hoor. Maar wij wonen wel in Belgie he.
Klopt het is altijd lastig in te schatten daar ivm bergen enz. Nederland is wat betreft weer makkelijk.
Ik ben Ingrid uit Stavoren en dit is mijn eerste post.
Ben ook die ene anonieme gast die al dagen meekijkt..
Bij deze de officiele kennismaking, voor degene die op Piet Paulusma hadden gehoopt, hoop ik niet dat men erg teleurgesteld is..
Welkom hier!
Schrijf jij zijn teksten, kan ook nog
Maar ik hoop nu stiekem dat het waar is, of in ieder geval bij benadering 7 weken is ook goed.
7 cm maar in het westen, laat dan maar hangen
/verwenmodus
Mwa, 7 cm ben ik al dik tevreden mee. Maar we zullen morgen zien he. Als het hier echt om 14.00 begint hoef ik nu nog maar 23 uur en 39 min te wachten. Hehehe
© NU.nl/Paul Heijmink
''Echt niet'', benadrukt woordvoerster Immie Jonkman. ''Waar zijn er geen problemen? Op veel plekken ligt het water nog open, kijk maar naar bijvoorbeeld Barthlehiem.''
De woordvoerster wil niet zeggen waar de 22 rayonhoofden eventueel bij elkaar komen, als er een vergadering komt. ''We willen niet geheimzinnig zijn, maar we willen proberen de hype te temperen. Laat iedereen nu eerst gewoon genieten van het ijs dat er ligt.''
Toch begint het in Friesland ook al te kriebelen. In het cultureel centrum van Stiens hangt al een briefje: ''Als er een Elfstedentocht komt, zijn we gesloten.''
Bron: nu.nl
lekker geheimzinnig allemaal, ik reken er voorlopig niet op iig
Zo zie je maar weer dat het weer NOOIT te VOORSPELLEN is alleen kan men melden wat ze verwachten.
voor vandaag stond er 0 tot -4 (in het oosten) op het propgramma.
zo gaat het ook met de verwachting voor morgen, het is altijd last minute werk, zeker met sneeuw. Er zijn altijd uitschieters mogelijk, dan wel omhoog of omlaag.
De voorpret is natuurlijk minstens zo leuk als het echte werk( het verlangen is leuker dan het hebben)!
Ik heb zin in de komende 48 uur!
hier nog het grafiekje van de temp verloop van vandaag in Workum