Foto genomen met mijn Nokia, bijna tegen de zon in. Heb wel eens betere foto's gemaakt maar goed je ziet dat alle bomen wit zijn. Spinnenwebben zien er trouwens ook heel mooi uit in dit weer!
you woont in Heerenveen op de akkers ofzo..in de buurt van de falkenawei.. althans als ik me orienteer op de drie flats....
Je woon tin ieder geval zuid frys dus ook daar morgen winterwonderland..
©Jan Visser
Ga me helemaal nog niet concentreren op volgende week. Eerst morgen, duurt al lang genoeg.
BTW, de wind begint voor het eerst sinds een paar dagen weer op te steken, de sneeuw valt bij bakken van de bomen.
Dat de wind is toegenomen. Dat kan ik bevestigen. Maar Heeft Sabine gezegd dat de sneeuw met bakken van de bomen gaat vallen? Nee toch.
Gelieve de juiste informatie doorgeven aub.
Hartelijk dank,
Franky
Zou wel tof zijn zeg
Vandaag is het nog zalig weer en mogen hopelijk nog beter / meer met sneeuw.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Dan mag ik me zelf ook wel aanklagen we wonen niet zo ver van elkaar af kimmey
maar slaap jij welleens? want jij bent dag en nacht hier te vinden aa
af en toe moet ik ook slapen, maar ben wel nachtbraker... vervelend dat je in de ochtend weer moet werken of kids naar school brengen. Moet wel zeggen dat ik he tgisteravond wel even merkte dat het nacht zoveel was dat het laat was...
Ach ben een weergek. en blijf op in de hoop op nog mooiere kaarten of nieuwtjes.,.. en het is ook vaak gezellig een beetje heen en weer ouwehoeren...
Maar we zijn bijna buren zie ik swifterbant...
Haal de boodschapjes maar vast, swifterbant ligt zo tussen de landerijen, morgen zijn alle toegangswegen afgesloten door de met 6-8bft verstuivende sneeuw vanaf he tland., en Flevoland is bijna door het zout heen. Eerst de grote plaatsen als Emmeloord worden geholpen ahahah
Gelieve de juiste informatie doorgeven aub.
Hartelijk dank,
Franky
Mwoah ik denk er anders over.... Langzaam trekkend front he kan veel opleveren
Je woon tin ieder geval zuid frys dus ook daar morgen winterwonderland..
Wrong. Ik woon op de Greiden.
Maar deze foto is sowieso niet genomen vanuit mijn huis, maar vanaf mijn werkplek, tegenover sportstad/stadion
Bist aardig waarm dus!
Tip: tijdig boodschappen doen, het weekend (als het kan) thuisblijven.
© Piet Paulusma
Heeft ie toch pech die piet, Ik ga zaterdag avond gewoon lekker naar de kroeg toe !
(ben wel eens vaker gevallen maar toen lag er niet eens sneeuw )
Merk wel dat het net erg druk was in de supermarkt op het dorp. Het lijkt tot de mensen door te dringen. Enige punt van zorgen, nu het knmi ook de sneeuw voorspelt krijg ik ergens een gevoel van als dat maar goed gaat. Zal niet de eerste keer zijn
Wel Jan, Ik zal morgenavond foto posten ivm cm sneeuw en zien wie gelijk heeft
Het zou best kunnnen dat je goed zit hoor. Maar wij wonen wel in Belgie he.
Wat opviel was dat het hier -4,5 gr is en in de dichte mist op de A6 voorbij Emmeloord -11,5 gr.
Wel een mooi gezicht die flevopolder zo.
Voor de rest zeg ik laat maar komen die sneeuw
http://www.marmod.nl/?page_id=3262
Is erg fris buiten.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/