Als ik eraan denk zal ik vanmiddag een foto maken en plaatsen om het tegendeel te bewijzen.
Tip: tijdig boodschappen doen, het weekend (als het kan) thuisblijven.
© Piet Paulusma
Hij heeft het helemaal niet over het zuiden en zuidoosten ?
Daar begint het tenslotte.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Hoe het er na het weekend bij ligt vind ik waarschijnlijk nog veel schitterender zal me benieuwen of maandag (dan moet ik naar Schiphol (voor werk)) de wegen al weer begaanbaar zijn, of dat de zondagavond Ikea spits er nog staat..
Daar begint het tenslotte.
begin van het berichtje lezen, maar het is een Fries he, dus daar kan hij waarschijnlijk alleen maar over vertellen.
Ja dat unieke stemgeluid heeft goed in de markt gezet die PP, maar toch mooi van zijn hobby zijn werk gemaakt.
Oant moan..
klopt idd voor mij mooi dat ie (het natuurlijke vetlaagje) 'somers verdwijnt
volgens mij is mijn therometer alleen kapot hij geeft nog steeds min 9 aan op 2 hoog tegen het huis aan lijkt me ietwat veel in de min of ist echt zo koud?
ga zo nog maares extra boodschappen doen we hebben een logee maar dat wist ik bij t inslaan gister nog niet
de mot sneeuw lijkt even gestopt (of zo weinig dat ik em niet kan spotten)
voor mij ist nog ff iets moeilijker ik kan nmlk niet goed lopen mijn gewrichten doen hun werk niet dus als ik val lig ik uit de kom
de spieren vangen dan de klap op kort om ik loop rond als een michelin mannetje want de kou slaat ook op spieren en gewrichten
wacht even kijken naar het weer met sabine......................
ok ben er weer...
had daarnet al het weerbericht op de radio gehoord voor belgie... en daar geven ze maar 1 Ã 2 cm sneeuw uit voor het westen van het land!? lijkt me sterk dat er daar maar zo weinig gaat vallen. heel raar allemaal. voor het oosten van het land verwachten ze 5 cm en voor de ardennen een cm of 10. dit kan toch niet kloppen? of wel ?
Onweersdagen: 0
Onder elke lijn staan nummers in streepjes gedeeld niet geheel netjes maar even een overzicht van morgen
Lijn 1: 5:00 Zaterdag ochtend Hier valt 10CM of meer.
Lijn 2: 8:00 Zaterdag ochtend Hier valt 10CM of minder
Lijn 3: 11:00 Zaterdag ochtend Hier valt 5CM of meer.
Lijn 4: 14:00 Zaterdag middag Hier valt 5CM of minder
Lijn 5: 17:00 Zaterdag middag Hier valt 5CM of minder.
Dit is ongeveer de verwachting van de sneeuw voor morgen Zoals ik sommige sneeuwberichten hoor pas savonds sneeuw in het westen | Gewijzigd: 8 januari 2010, 13:42 uur, door rdevos
Welles!
Foto genomen met mijn Nokia, bijna tegen de zon in. Heb wel eens betere foto's gemaakt maar goed je ziet dat alle bomen wit zijn. Spinnenwebben zien er trouwens ook heel mooi uit in dit weer!
hoop voor je dat jij ook eens thuis kan zitten
maar slaap jij welleens? want jij bent dag en nacht hier te vinden
Foto genomen met mijn Nokia, bijna tegen de zon in. Heb wel eens betere foto's gemaakt maar goed je ziet dat alle bomen wit zijn. Spinnenwebben zien er trouwens ook heel mooi uit in dit weer!
Nou, als je dan het witte op jouw foto wegdenkt, zie je hoe het er hier uitziet. Word er gewoon depri van als ik al die foto's zie en hoor hoeveel sneeuw ergens ligt. Maar ja, wij hebben hier weer meer stormen.
Dit is ongeveer de verwachting van de sneeuw voor morgen Zoals ik sommige sneeuwberichten hoor pas savonds sneeuw in het westen
O was al bang dat ik hier morgen spannende berichten zou horen en zelf tot in de nacht moest wachten. 14.00 uur is een mooie tijd en daar hier (Haarlem) nog steeds een pracht laag ligt ben ik met 5/10 cm al weer helemaal blij.
Ik ga zo dadelijk een voorraad wortelen halen voor de paarden. In het ergste geval kunnen we er mee van eten.
Zoals ik gisteren al aanhaalde, het wordt mischien guur weer kwa wind en gevoelstemperatuur maar de sneeuwverwachtingen zijn niet spectaculair. Net beide weerberichten bekeken zowel op VRT als VTM en beide zeggen 10 tot 15 cm in de Ardennen, 1 tot 3 cm in vlaanderen dus centrum van het land en 1 cm in West Vlaanderen. Dus de meeste sneeuw is voor de ardennen en niet het centrum van het land!!
Dus het binnenland valt goed mee!!
Hier staan foto's die ik gisteren maakte http://www.marmod.nl/?page_id=3262 en ik kan zeggen, het ligt er nog precies zo bij.
Dit is ongeveer de verwachting van de sneeuw voor morgen Zoals ik sommige sneeuwberichten hoor pas savonds sneeuw in het westen
De wind trekt ook behoorlijk aan boven land windkracht 5-6 bf, aan zee is windkracht 7 ook mogelijk.
Hierbij komen ook windstoten voor van 50/80km/h voor.
Waarschuwingen weer voorzichtig op de weg!
blijf thuis als je niet de weg op hoeft!