Ben je het daar mee eens jan?
Bedankt voor de info.
Sabientje zei wat anders hoor... Die zei gevaar op komst met rukwinden van 50 km/u maar zoals de plaatjes ervoor staan op pagina 3 kan zze dat wel even opschroeven naar 70 km/u
NOS
Dat is duidelijk wat hij zegt aan het einde
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Uhm.. Iedereen heeft een BBQ dus.... En Jan gaan we gewoon bellen (gsm he)
NOS
Hoedt U voor zaterdag, dat is geen leuke dag... mi dus net wel
Momenteel -4,6 graden hier en licht tot zwaar bewolkt... Kan niet wachten... echt benieuwd... | Gewijzigd: 8 januari 2010, 12:23 uur, door Kalle1979
Sorry !
Volgende keer zeg ik wel dat ik haar balkon kom schoon maken omdat er dit weekend veel sneeuw wordt verwacht
NOS
Binnelands weer....NOS kan ook al niet spellen...
Hier in Hoogezand is de mist zo goed als weg,, kwik is binnen 1 uur ook van -8,9 naar -6 0 gegaan | Gewijzigd: 8 januari 2010, 12:24 uur, door Sikko71
Ben zeer benieuwd wat het morgen allemaal gaat brengen. Op dit moment hebben we in Apeldoorn motsneeuw en is het op 2 verdiepingen flat hoog -4 graden.
Nederland:
8| Dat neemt niet weg dat het nog wel een week duurt en alles nog 20 keer veranderd is...
waarom? Zijn we dan ook niets meer gewend?
Nee, volgens mij niet. Sowieso geen (extreem) winterweer.
Kijk maar eens wat er gebeurd als er wat sneeuw valt. Het aantal aanrijdingen loopt gigantisch op.
Vervolgens gaan mensen klagen, dat ze niet gewaarschuwd zijn.
Waar is de eigen verantwoordelijkheid gebleven? Als er sneeuw valt, is het glad. Klaar.
Kan men ook zelf nog wel opkomen, zou ik denken.
En als het vriest en hard waait, voelt het kouder dan het feitelijk is. Algemeen bekend (naar ik mag aannemen).
Nee, het lijkt erop alsof men het gezond verstand kwijt is en volledig afhankelijk is geworden van het vooruit denken van, ja, waarvan eigenlijk? De overheid? De media?
Persoonlijk vind ik dat een zorgelijke ontwikkeling.
groetjes nooms
Ik dacht ook dat het eerst van de bomen af kwam, tot ik buiten kwam.
Het is echt heel miezerige motsneeuw en hard gaat het ook niet maar icm het vriezen maakt wordt het wel glad.
Kijk maar eens wat er gebeurd als er wat sneeuw valt. Het aantal aanrijdingen loopt gigantisch op.
Vervolgens gaan mensen klagen, dat ze niet gewaarschuwd zijn.
Waar is de eigen verantwoordelijkheid gebleven? Als er sneeuw valt, is het glad. Klaar.
Kan men ook zelf nog wel opkomen, zou ik denken.
En als het vriest en hard waait, voelt het kouder dan het feitelijk is. Algemeen bekend (naar ik mag aannemen).
Nee, het lijkt erop alsof men het gezond verstand kwijt is en volledig afhankelijk is geworden van het vooruit denken van, ja, waarvan eigenlijk? De overheid? De media?
Persoonlijk vind ik dat een zorgelijke ontwikkeling.
Daar ben ik het volledig mee eens... vooral dat laatste gedeelte...