toen ik tussen de 9 en de 12 jaar oud was ergens rond 1990 en 1993 was er een keer een hele zware storm, en uit die storm kwam er bij ons in de wijk een heuse windhoos.
dat was mn eerste windhoos die ik ooit gezien en gevoelt heb want die hoos kwakte mij op een stoeprand, m'n broer vloog tegen een lantaarnpaal aan en een meisje vloog in de bosjes.
helaas voor mij lag ik 3 dagen bewusteloos in het ziekenhuis met een gat in mn kaak en in mn geheugen van 3 dagen.
afijn ik ben jarenlang ontzettend bang geweest voor stormen en harde wind, maar op een gegeven moment is die angst omgeslagen in fascinatie. dus nu als het een beetje stormt ga ik naar onze boulevard toe om foto's te maken en te genieten.
een tijdje geleden was ik aan het googelen en kwam ik deze site tegen heb nu een tijdje rondgekeken en nu ben ik dus ook maar lid geworden
tis wat meer verhaal dan ik van plan was mja zoiets is wel leuk om te vertellen
tot op onweer online
dan ben je hier aan het juiste adres, (bijna)allemaal helemaal verzot op lekker extreem weer !!!
lekker dagen van te voren de spanning proeven van wat mischien komen gaat !!
fijne tijd hier , Ruk.
Ik was als kind, toen Twister nog een klein Twistertje was, ook niet zo kapot van storm en heftig weer. En dan druk ik het zachtjes uit... Bij mij is dat jaren geleden ook omgeslagen in een enorme fascinatie en juist voor het extremere weertype. Fantastisch gewoon & genieten geblazen!
Veel plezier op het forum!
1 ding wat ik zag was foto's maken...en die kan ik erg mooi maken. Niet van de onweer, maybe in de toekomst. Wel van de rollende wolken en onweer die nog megaverweg is.
Eerst deze week doorkomen met al die vooruitzichten die ik jullie echt gun.
Wel bijzonder hoe jij van een ongeluk een fascinatie hebt gemaakt. Een positieve draai eraan gegeven hebt. Geeft inspiratie, thanks