zie link.... gisteren hadden we nog flinke neerslag, maar deze blijkt nu ineens oostwaarts te gaan trekken i.p.v. west.
Niederslach Kaarte
zie link.... gisteren hadden we nog flinke neerslag, maar deze blijkt nu ineens oostwaarts te gaan trekken i.p.v. west.
Niederslach Kaarte
Dat is balen
http://www.sneeuwverwachting.nl/weerkaarte...de_franse_alpen
http://www.rijkswaterstaat.nl/actueel/nieu...et_weekend.aspx
En durft er al iemand iets zinnigs over morgen te zeggen?
http://www.rijkswaterstaat.nl/actueel/nieu...et_weekend.aspx
En durft er al iemand iets zinnigs over morgen te zeggen?
Jahoor,het gaat allemaal wel meevallen met de sneeuwhoeveelheden.Sneeuwbuitjes over de wadden voor vandaag en in limburg wat sneeuw maar dan pas vanmiddag/vanavond.Zaterdagavond/zondagnacht wat sneeuwbuien ten zuiden van de lijn emmen-haarlem maar ook dan niet extreme hoeveelheden.
Liever vrieskou dan (veel) sneeuw. Sneeuw is leuk voor kinderen maar als je tochten wilt schaatsen is kou beter.
Ik las ook al op 2 verschillende bronnen op internet dat er (in tegenstelling tot vorige berichten) weinig tot niets zal gaan vallen maar het wel gewoon heel erg koud gaat worden...
dat front gaat heel langzaam en geloof me die is leeg voordat het hier is... Maar het klimaat in het NL is door haar ligging ook helemaal niet zo van de sneeuw. Dus zo raar is het niet....
Ik las ook al op 2 verschillende bronnen op internet dat er (in tegenstelling tot vorige berichten) weinig tot niets zal gaan vallen maar het wel gewoon heel erg koud gaat worden...
dat front gaat heel langzaam en geloof me die is leeg voordat het hier is... Maar het klimaat in het NL is door haar ligging ook helemaal niet zo van de sneeuw. Dus zo raar is het niet....
Nou ik hoop niet dat die leeg is hoor ...van mij mag er nog wel een halve meter vallen...GEWELDIG DIE SNEEUW!
Ik hoop dat drenthe er nog wat van meepikt morgen en zondag
Niederslach Kaarte
Maar dinsdag/woensdag komt er wel een een groot neerslaggebied aan zo te zien op die kaart.
Niederslach Kaarte
Ik hoop dat drenthe er nog wat van meepikt morgen en zondag
Reken er niet teveel op! Het trekt langzaam en heeft dientengevolge tijd zat om leeg te wapperen. We zullen vast wel iets krijgen maar geen decimeters wat Jan voorspelde wat me ook al heel sterk leek.
We hadden vanmorgen een stroomstoring... paar scholen gingen weer dicht, dus kon de kids direct weer meenemen...
Op dit moment ben ik wel blij dat wij nog gaskachels hebben
Ben juist blij dat ik die gasvreters loos ben. en valt de stroom uit dan staat er een agregaat klaar voor noodvoorziening zoals cv en wat andere electrische dingen. en met cv in combinatie met houtkachel die ook meehelpt om het radiateur water verwarmt en de energy verbruik drukt is het overal warm in huis zelfs in de garage
Momenteel strenge vorst --12,4 gr.
Naar buiten toe is geen optie
Aleen de dieren voederen en hond uitlaten. dan weer snel bij de Haard.
Iedereen weet hoe lastig het is om sneeuw te voorstellen. De vorige keer waren de voorstellingen van Jan wel juist. het is gewoon afwachten, de voorspellingen veranderen per uur.
Niederslach Kaarte
Ja, maar afgelopen maandag/dinsdag waren we ook al vol lof over het aankomende weekend (morgen dus)...
Flinke hoeveelheden sneeuw waar (HEEL NEDERLAND) mee te maken ZOU gaan krijgen...
Nou vergeet het allemaal maar, ik verwacht hooguit een klein sneeuwbuitje, en meer niet!!!
Vandaar dat ik zelf ook steeds negatiever begin te worden over de sneeuwberichten.
Kan er niks aan doen, wordt er gewoon NIET vrolijk meer van...
Mezelf blij maken met een dode mus.... de frustratie over aankomende sneeuw begint steeds meer op te leven...
Straks moet ik hiervoor nog naar de huisarts ??? om prozac te gaan halen
Of naar een Psycholoog.... en daar mijn verhaal doen waarom ik zo depressief begin te worden.....
Jahh... Kan ik maar 1x antwoorden..... beste heer of mevrouw..... kijk nu zelf eens naar de kaarten....