EDIT: Owjha mijn eerste post ... hallo allemaal. Volg het weer met plezier!
Welkom , eindelijk uit de schaduw gekomen en de first post gemaakt.
Veel plezier hier, het is hier meestal warm en gezellig en druk tot in de late uurtjes... en dat voel ik nu na een weekje middernacht forummen...
enjoy O-O
Veel plezier hier, het is hier meestal warm en gezellig en druk tot in de late uurtjes... en dat voel ik nu na een weekje middernacht forummen...
enjoy O-O
Ik heb daar ook last van, ik slaap niet veel met die sneeuwverwachtingen.
Toch maar wat discipline aanbrengen maar dat is lastig.
\
Mooie kaarten Stephan, idd lekkere fris en mooi eindje vooruit. kou gaat gewoon door tot februari lijkt het wel... een soort return of '79 veel sneeuw en langdurige kou en geen elfsteden tocht... al met al vermaak ik me prima en mag het van mij nog wel wat gekker. Hoop op tussentijdse climax a.s. weekend, als soort 1e helft van de wedstrijd, waana we dus nog de 2e helft van de winters periode krijgen..
Hier nog één. Zal komend weekend wel helemaal een latertje worden.
Ik slaap ook nog amper sinds afgelopen dinsdag, ja van 4.00 tot 8.00. Ook al lig ik in me bed, er zit steeds een kriebel in me buik, als ik weet dat er sneeuwbuitjes kunnen overtrekken
Ben ook blij dat er vanavond niks verwacht word, kan ik straks lekker rustig slapen
Hier momenteel -9,8 graden en ijzig koud...
Ga ook m'n bedje eens opzoeken. Morgen weer een nieuwe dag! Benieuwd naar de
ontwikkelingen morgen wat betreft het weekend... Dank voor de info weer vandaag!!
Truste allemaal.. | Gewijzigd: 8 januari 2010, 00:28 uur, door Kalle1979
De rayonhoofden zitten bij elkaar.
De Consul
(zie: Consulaat Republiek 7 te Herenigen Frieslanden, te Hilversum jawel, kijk in telefoonboek)
is met vakantie.
Het vriest enkele graden en de Tocht der Tochten komt naderbij.
Om in de stemming te komen een radio reportage van 'De Elfstedentocht van 1979'.
Deze '1979-tocht' - beter bekend als de 'onbekende tocht' - werd gereden door Tom Brom met radioverslag van Jan Ruis, voor de KRO-radio. ('Gort en Watergruwel')
Luister naar een gevecht tegen Weergoden en Beerenburg.
klik voor mp3, in delen, totale lengte: 14.34
audio only
http://www.ourmedia.org/node/31199
(opname 1979)
Ben ook blij dat er vanavond niks verwacht word, kan ik straks lekker rustig slapen
Lol! Wat zullen we in de lente allemaal lekker bij kunnen slapen! Moet ook wel; voor de eerste onweersbuien weer komen, dat zijn vaak ook van die latertjes.
Vanavond en vannacht gaat de temperatuur onderuit. Boven de sneeuw gaat het streng vriezen. Het blijft de komende dagen winters in Nederland, met in het weekend opnieuw sneeuw.
Vanavond en vannacht zijn er opklaringen en blijft het droog. Vanuit het noordoosten stroomt koude lucht binnen. Het gaat matig, tot lokaal boven sneeuw, streng vriezen.
Morgen belooft een fraaie, maar koude winterdag te worden. De dag verloopt half bewolkt en droog. Er is dus voldoende ruimte voor de zon. Het kwik loopt echter niet verder op dan naar -4 tot -1 graden. Daarbij staat er een matige noordoostenwind, waardoor het flink koud aanvoelt.
Zaterdag neemt vanuit het oosten de bewolking toe en volgt er sneeuw. De middagtemperatuur blijft vrijwel overal onder het vriespunt. Met een verder aantrekkende noordooster komt de gevoelstemperatuur behoorlijk laag te liggen. Ook zondag sneeuwt het lichtjes door. Na het weekeinde wordt het droog en neemt de wind in kracht af. De koude blijft, maar de kans op neerslag is gering.
© Weeronline
fevonden????? heb ik hier P P incognito gevonden??
En dan hou je alleen het beste personeel over en de "petjes" gaan maar bij de buren werken...:-)
Ik rij nog maar 5 jaar lease hoor, en de Primera van mw Polder is van ons zelf net als alle andere auto's in de afgelopen 18 jaar. Als het raam barst krijgt de werkgever daar geen factuur van, is gewoon garantie danwel verzekering. (overigens nog nooit iets hoeven claimen in die 5 jaar). Mensen die de motor 15 minuten laten lopen in jouw tijd, kosten a tijd, b diesel, c motor schade door het stationair lopen (althans volgens sommigen), verder hebben ze minder zicht door gedeeltelijk niet schone ramen, met alle risico's van dien. Kortom mijn baas heeft niets te klagen hahah (helaas kan ik dus niet bij je komen werken )
Deze '1979-tocht' - beter bekend als de 'onbekende tocht' - werd gereden door Tom Brom met radioverslag van Jan Ruis, voor de KRO-radio. ('Gort en Watergruwel')
Luister naar een gevecht tegen Weergoden en Beerenburg.
klik voor mp3, in delen, totale lengte: 14.34
audio only
http://www.ourmedia.org/node/31199
(opname 1979)
Hahaha, leuk zo voor het slapen gaan! Met de Daf langs de route rijden, lol Wel vertellen wat voor een kleding je aan hebt en welke krant je in de handen hebt.... (voor de sponsor) hahahaha... ouwe leem
En ook nog de hele route doorborrelen en weer verder rijden met je dafje
Geweldig!! Dank | Gewijzigd: 8 januari 2010, 00:33 uur, door Kalle1979
Ik doe het ook met de eigen auto hoor.... trust me no risk at all... (in ieder geval zolang je ruit geen beschadigingen heeft)
bij weinig vorst kun je vrij warm water gebruiken
bij strenge iets minder warm. Of 2 flessen zodat je het raam kan laten wennen..
Echt nog nooit iets kapot gehad, mijn broer doet het ook al 17 jaar. Is familie trekje denk ik.