Het gaat hier snel naar beneden moet ik zeggen.
Voor Belgie zaterdag 5 a 10 cm sneeuwval.
Voor Nederland zal dat niet veel meer zijn. Lees goed: Zal niet veel meer zijn. Dus geen paniek, niet gaan hamsteren en dergelijke meer. Mensen laat jullie kop niet zot maken.
Waar haal jij die onzin vandaan als ik vragen mag? Dat ze het op een andere site zeggen moeten ze daar weten maar dat hoef je er niet hierbij neer te zetten!!
Joepie, Jan heeft er nog steeds vertrouwen in. Stel me niet teleur dus he.
momenteel -9 maar voor het gevoel brrrrrrrr
hmm ben eingelijk al blij met weer nieuwe versie sneeuw
de hoeveelheid is eingelijk niet belangrijk!!
maar als ik diep in mijn hart kijk zou het toch ook wel eens leuk zijn om hier bakken vol te krijgen
tenminste als je sneeuw gek bent he
voor mijn ouders allebei invalide is dit weer hels, en die hopen weer vlug op temp boven nul
want nu zitten ze gewoon aan huis gekluisterd
http://www.niederschlagsradar.de/t.aspx?tekst=gadgets
Ik weet niet of dat echt zo joepie gaat zijn wat ons te wachten staat. Kom net van buiten ... en moet zeggen ondanks dat er nu nog geen wind is voelt het aan alsof je ogen bevriezen. Wat moet dat zaterdag dan zijn? Denk dat ik maar eens een goede skibril ga zoeken, eentje met vegers op.
"t is heus waar hoor !
en ook hier: hap hap hap The pacman game continues.
Maar goed, dit vind ik wel 't meest geloofwaardige verhaal achter die schaal. Dat zoiets automagisch mee gaat lopen... dat kan toch niet bij de KNMI????
Temp lijkt overigens stilaan stabiel te worden hierzo. Ergens rond "lekker fris in de diepvries" niveau dus.
Slepend front duidelijk ; echter : blijft er voldoende aktiviteit in dit LOW voor heel nederland ? Ik vond aktiveit op laatste kaarten (wat) minder dan eerder geplaatste.. maar is zeker spannend wat we gaan krijgen
ik checkte net even het weer in verschillende landen en toen ik uitkwam op groenland merkte ik
dat het daar echt veel te zacht is voor januari (nu max. tot zelfs 10°C terwijl de gemiddelde max. -4°C en min. -12°C is)
(check afbeelding)
Hmm, hier klopte het dus wel. , maar ja dat heb je aan de kust. Dicht bij Kijkduin. Boehoe, maar zelfs met maar een paar cm ben ik al tevreden.
Lol, tegen de tijd dat het hier zou moeten komen zit er waarschijnlijk niet zoveel meer in, of is het in regen verandert, dus een skibril hoef ik niet te kopen. haha. Maar ik houd hoop.
nu alleen de vuilniswagen nog die is niet langs geweest, alle bakken staan nog langs de weg :S
morgen middag de bak maar weer ff terughalen voordat ik um zaterdag niet meer vinden kan leeg of vol.
ik checkte net even het weer in verschillende landen en toen ik uitkwam op groenland merkte ik
dat het daar echt veel te zacht is voor januari (nu max. tot zelfs 10°C terwijl de gemiddelde max. -4°C en min. -12°C is)
(check afbeelding)
dat is wel opvallend jah.
Winter 78/79 deel 1
Winter 78/79 deel 2
Met dank aan Meteoconsult die er een mooi verhaal van heeft gemaakt