http://www.wetteronline.de/wotexte/redakti...8/12/29_sk1.htm
Prachtige foto's! Dat was me toen een winter. Weet nog dat we toen pas verhuisd waren naar ons nieuwe huis. De waterleiding moest nog aangesloten worden.
Weken heeft het geduurd voor we eindelijk stromend water hadden, de mannen van de pidpa konden geen aansluiting maken omdat de grond zo diep bevroren was.
We moesten toen water gaan halen bij de buren met melkkannen.
En zoals ik al eens eerder melde, mijn ouders hadden toen met oud op nieuw een feestje geregeld voor de vrienden. De traiteur had alles nog netjes kunnen afleveren die dag. Maar naar mate de dag vorderde belden meer en meer vrienden af omdat ze er niet door konden. En toen zaten we daar met al dat lekker eten.
Wij hebben namelijk al ruime tijd in de planning staan dat we zaterdag naar Maastricht gaan.
Is het verstandig om alvast een hotel te boeken of zou het treinverkeer ons wel weer naar huis brengen?
Oke jullie zijn dan wel niet van de NS, maar aan de hand van voorspellingen ed is er misschien een idee om al wat voorzorgsmaatregelen genomen kunnen worden.
Wij hebben namelijk al ruime tijd in de planning staan dat we zaterdag naar Maastricht gaan.
Is het verstandig om alvast een hotel te boeken of zou het treinverkeer ons wel weer naar huis brengen?
Oke jullie zijn dan wel niet van de NS, maar aan de hand van voorspellingen ed is er misschien een idee om al wat voorzorgsmaatregelen genomen kunnen worden.
Boek een hotel voor meerdere nachten, het gaat echt flink sneeuwen in Limboland! NS zal wel weer niet rijden, die kunnen alleen kaartjes knippen | Gewijzigd: 7 januari 2010, 19:00 uur, door stratocumulus
Ja, goed ik weet ook wel dat het mee/tegen kan vallen, maar heb je die kaarten gezien ik zou zeggen reserveer en hou een slag om de arm, kortom zorg dat je kan annuleren..
Niet mee eens duitse radar liet sneeuw zien boven groningen terwijl de boven genoemde radars geen vuiltje te zien was. en het heeft hier de helft van de morgen en middag gesneeuwt.
De dekkings graad van detectie van die radars zijn huis tuin keuken spul.
Weken heeft het geduurd voor we eindelijk stromend water hadden, de mannen van de pidpa konden geen aansluiting maken omdat de grond zo diep bevroren was.
We moesten toen water gaan halen bij de buren met melkkannen.
En zoals ik al eens eerder melde, mijn ouders hadden toen met oud op nieuw een feestje geregeld voor de vrienden. De traiteur had alles nog netjes kunnen afleveren die dag. Maar naar mate de dag vorderde belden meer en meer vrienden af omdat ze er niet door konden. En toen zaten we daar met al dat lekker eten.
Ik me nog goed herinneren: geen doorkomen aan in no-nederland | Gewijzigd: 7 januari 2010, 19:05 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Heeft iemand de voordeur open laten staan, en de cv op 30?
De dekkings graad van detectie van die radars zijn huis tuin keuken spul.
Dit heb ik ook waargenomen; duitse radar is beter
Zorg voor dikke wollen ondergoed i.v.m stranden.
Dan weet je hier zeker dat ie weg is voorat die 20 min om zijn
Ja, wat wil je, zout op, dus ze zitten allemaal aan de koffie en maar googlelen naar badzout