Hm, helaas berekenen deze kaartjes voor zaterdag slechts tussen 21.00 en 00.00 uur enige sneeuw. het Westen valt dus buiten de boot? | Gewijzigd: 7 januari 2010, 18:22 uur, door leo-tje
ehhhh zet een bril op, joh hehehe ff goed kijken he;) westen blauw en groen = sneeuw
Moeten we hier nog op reageren???
K-r-a-b-b-e-r (en handschoenen) | Gewijzigd: 7 januari 2010, 18:29 uur, door Kalle1979
Auto 20 min. van te voren even aanzetten. Werkt hier altijd top!
Die ruiten er uit slaan
Ik zie dat de waardes waarmee voorspeld wordt het aantal KG/m2 is???
Indien juist, hoe verhoud zich dat tot de dikte van de sneeuwlaag?
Sorry voor het bumpen, maar ik doe toch een poging antwoorden te vinden op bovengenoemde vragen
Ontopic:
De temperatuur in 's-Gravenzande ongeveer -4. Beste forumleden met een auto zet hem effe op de versnelling in de plaats van de handrem om vastlopende remmen te voorkomen. | Gewijzigd: 7 januari 2010, 18:32 uur, door BjornOnweer
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
In Nederland is 1kg/m2 ongeveer 0.5 cm
Als het erg droog en koud is (hele droge sneeuw) is het 1 kg/m2=1 cm
en schoon is uw kunstgebit!
eej wappy
weet jij of haarlem ook een pakkie sneeuw erbij krijgt zaterdag? of is onze lol al op en blijft het bij dit ?
( vraag ook aan jan gesteld )
weather without storms is no weather at all.
Als ik me niet vergis is 1 kg/m2 ongv 1 cm, lekker makkelijk dus
De temperaturen duiken hard omlaag! Meerdere meetstations zit al beneden de -11!
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
precies , ik heb zelf een vw touran 2.0 tDI (2003) , als ik die stationair een kwartier laat lopen , is het verbruik 37,5 ltr/100km en dus 1 op 3 ,
gewoon krabben of afdekken , beste remedie
groet,
SC
weet jij of haarlem ook een pakkie sneeuw erbij krijgt zaterdag? of is onze lol al op en blijft het bij dit ?
Vind je het niet genoeg dan , en voor zaterdag zal denk ik wel vallen maar net zoveel als gister zal het niet zijn.
gewoon krabben of afdekken , beste remedie
groet,
SC
Indien je stil staat geld het verbruik per uur, niet het verbruik per kilometer.
En niet eens aan mij
Het hele land krijgt zaterdag wel te maken met enige tijd sneeuwval, maar hoe en wat, ja dat blijft nog even de vraag
De EPS en clusters ondersteunen de ontwikkeling naar een blokkade nog steeds. Tot +144 weinig verschillen in de oplossingen, d.w.z. een aanhoudende oostelijke stroming met aanvoer van koude continentale lucht. De neerslagkansen blijven relatief klein. Het komende weekend kan er sneeuw vallen. Op de Waddeneilanden kunnen, met een stroming vanaf de Oostzee, sneeuwbuien binnentrekken. 50% kans op 2-5 cm in de Bilt. In het zuiden kan nog wat meer vallen. Opvallend is de wind bij deze sneeuwval: 5-7 bft bij een temperatuur net onder nul. Voor de Mureau-tabel reden voor de vermelding van jachtsneeuw. Vanwege de onzekerheid sneeuw nog niet in de verwachting genoemd, maar wel de wind.
Bron : KNMI