hehe, weer 3 ijsuurtjes erbij dit jaar. Volgens mij zit ik al aan m'n quotum maar morgen gaan we weer stug verder. Flink wat meters vrij van sneeuw kunnen schuiven, dus laat die temperatuur 't ijs nou maar lekker hard maken, schaatst toch wat lekkerder dan dat broos gebeuren.
Volgens mij heeft de buurman de diepvries weer open staan, temperatuur flikkert omlaag en volgens mij duiken we vanavond weer eens onder de minus tien. Mij hoor je niet klagen. Nog een oplossing voor die sneeuw van zaterdag bedenken....
Trouwens de temp. gaat hier rap onderuit van --1,7gr en nu --4,6gr in twee uur tijd.
En het is opgehouden met sneeuwen. wat weer zo,n 4 cm heeft aangebracht en wegen spiegelglad heeft gemaakt. met d.i.v ongelukken op de snelweg A7 (oost gron) Over een afstand van 2 kilometer.
ik ben er zelf overheen gekomen,.. ongeluk met beknelling ook gezien, zag er niet lekker uit ondersteboven in de sloot...
maar de snelweg was spiegelglad,.. reed op ten duur rond de 60 in de 4 (diesel en winterbanden) gaf wat gas en wielspin!! ben op de linkerbaan gaan rijden, daar lag stuk meer sneeuw, maar had ik ook meer grip!!
maar de snelweg was spiegelglad,.. reed op ten duur rond de 60 in de 4 (diesel en winterbanden) gaf wat gas en wielspin!! ben op de linkerbaan gaan rijden, daar lag stuk meer sneeuw, maar had ik ook meer grip!!
Okey bedankt voor info. trouwens is het daar altijd oppassen met gladheid die zoab gedeelte is onberekenbaar.
Had wel in de gaten dat het vrij ernstig was want er ging veel blauw naar toe.
Had de melding al in het scherm.
0400022 07-01-10 15:54:53 Pr 1 VERK.ONGEV.BEKNEL. A7 R 229,0 SCHEEMDA (beknelling: ja) 545 898 AP:
0400278 07-01-10 15:55:17 Pr 1 WO Voertuig A7 R 229,0 SCHEEMDA (beknelling: ja) 781 776 AP:
Het front gaat erg langzaam en kan behoorlijk wat sneeuw achter laten en daarbij zie je ook dat er voor een uurtje if 6 a 9 sneeuw berekend wordt
U? oei, Jan, dat gaat goed hehehe
Ik zou het niet doen zaterdag, maar goed, ik ben Jan niet
Ik moet zeggen dat de kaarten voor midden van land maar 2 a 3 cm berekenen
ik neem aan dat dit meer is toch jan?
Mijn (on)weer foto's : Foto's
ik neem aan dat dit meer is toch jan?
Dat is per minuut he