'Weerswaarschuwing kon niet eerder'
Uitgegeven: 7 januari 2010 14:44
Laatst gewijzigd: 7 januari 2010 14:44
AMSTERDAM - ''Zodra we wisten dat er intense sneeuwval aan zat te komen, hebben we een weerswaarschuwing afgegeven. Dat was om 14.45 uur. Eerder wisten we het niet, dus konden we ook niet waarschuwen.''
nu.nl
Hoi. Buurgenoot gelukkig daar ook al geruime tijd sneeuw en las ook dat het bij kermisspin sappemeer sneeuwde. en dat van de de k.n.m.i die weten alleen dat de zon schijnt in afrika en regen in italie dat kunnen wij toch niet merken. maar ze weten niets van buiten De Bilt.
Maar dat geeft ook niets. wij genieten ervan
Grtz/..
Maar dat geeft ook niets. wij genieten ervan
Grtz/..
jaaa ook hier sneeuwt het nog steeds. En idd....we zijn er blij mee.
Ze wisten het gisteren wel eerder alleen ze zijn weer laks geweest. Ik heb de kaartjes zels nog om 12.02u op forum gezet ook nog: http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...ost&p=86291
Moet je de motregenradar aanklikken. Daar zie je wel een wolk verschijnen boven groningen. Denk dat daar de sneeuw vandaan komt?
zal toch wel .. maarja de tuin is nog lang niet leeg hoor ik heb nog steeds alleen een padje naar de pui toe van af de poort. het is mij teveel werk het weg te halen en het staat wel leuk vind ik.
Waar in Breda zit je ongeveer dan?
Ja hier ook nog, maar is denk maar zo 5 cm. Het noorden heeft nu wel genoeg gehad
Maar de site weerplaza.nl (is ie site eigenlijk wel goed?) geeft dat er zo 3.a 4 cm valt in Breda a.s. zaterdag
zag laatst op een forum, weet niet meer of het hier was... dat een amerikaan een weg constuctie had ontworpen die geheel uit kunstof en (rvs) bestond, de markering bestonden uit LED verlichting, en het wegdeel werd verwarmd. Stroom voor verlichting en verwarming werd opgewekt d.m.v. zonne-energie. de wegdelen waren 50 a 60 meter per deel. Soort van lego straatplaten | Gewijzigd: 7 januari 2010, 16:16 uur, door Martin1976