Vertrouw die kaartjes nooit zo....
zo, nachtdienst overleefd, paar uurtjes slaap gepikt, mediamarkt geplunderd zodat als ik ingesneeuwd raak niet door m'n HD ruimte ga Auto toch maar voorzien van een paar nieuwe voorbandjes (waren kale zomerbandjes... ), ontbijt net op en nou eens hier bijlezen.
Sneeuw voor zaterdag die dan weer enkele cm's dan weer bijna een halve meter moet gaan vormen, al is de locatie waar dat gaat gebeuren steeds wisselend. Janneman die geheimzinnig aan 't doen is, maar er waarschijnlijk wel een goede reden voor heeft, mensen die nog altijd niet weten waar de oostpool ligt en ook niet weten waar hun huis woont en dus maar blijven vragen hoeveel sneeuw op 't dak van de buurman gaat vallen. Kortom: weinig gemist
Ow, hier in midden-limbabwe is 't vannacht wat witter geworden: cm of 2 / 3 in Roermond en aan deze kant van de Maas een magere centimeter. Spekgladde wegen, dat dan weer wel, maar meer door opvriezen dan door de sneeuw.
Met andere woorden: een gewone winterse donderdag.
Dat belooft wat komende nacht, kan het ijs eindelijk een beetje lekker aangroeien.
Hhahaha
Maar voor Limbabwe zal er nog wat in het vet liggen | Gewijzigd: 7 januari 2010, 13:44 uur, door kelderkast
vergeet dat niet!
Voorspellen gaat ze misschien niet altijd heel goed af, maar meten kunnen ze echt wel bij het KNMI. Het valt me sowieso op dat de laatste tijd erg koud is om het Ijsselmeer heen. Maar komt dat niet doordat het Ijsselmeer dicht aan het vriezen is en er overal sneeuw op ligt? Is dan in feite een grote witte reflector waar het overdag niet echt warm wil worden.
http://www.weer.nl/nl/home/weer/nederland/...arnemingen.html
Temperatuur schiet daar trouwens weer net zo hard omhoog, -3,9! | Gewijzigd: 7 januari 2010, 13:51 uur, door dibrachio
Ik hoef ook mijn huis niet uit
Ga gewoon genieten van de sneeuw die valt
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
No offence, was gewoon een vaststelling van de sfeer hier op 't forum zoals ik 'm nou in een kwartiertje lezen kreeg. Was wellicht ook een vergeten erbij te plaatsen.
Ik begrijp dat op sommige plaatsen 't zout bijna op is, maar voor mijn uitspraken mag er gerust een korrel apart gehouden worden.
BTW: ga d'r weer ff uit, het ijs op! Tot later! | Gewijzigd: 7 januari 2010, 13:58 uur, door interjrs
Ja volgens het KNMI ja..... Die hebben al meerdere keren bewezen geen goede voorspelling te kunnen of willen geven.
tot half1. maarja k werk in een supermarkt dus ik kan nog een allerlaatste voorraadje meebrengen dan
daarna zal het gezellig thuisblijven worden en genieten van de sneeuw
hier momenteel nog -3° met een zonnetje erbij
Onweersdagen: 0
tot half1. maarja k werk in een supermarkt dus ik kan nog een allerlaatste voorraadje meebrengen dan
daarna zal het gezellig thuisblijven worden en genieten van de sneeuw
hier momenteel nog -3° met een zonnetje erbij
Ik zou een paar pakken jozo zout meenemen om voor je uit te strooien:-)
Klopt geen zak van, zowat 6 graden verschil in 30 min.
En anders mag Jan het mij uitleggen waar die enorme verschillen in zitten. | Gewijzigd: 7 januari 2010, 14:10 uur, door Romani