Elke keer die sneeuw die ons loopt uit te dagen lijkt wel..
Ja daar ligt wel het e.e.a, maar het schuurt tergend langzaam naar de kust toe. Of Heerhugowaard ook aan de beurt komt is nog ff spannend. In het noorden komt ook activiteit op zetten, blijft de vraag in hoeverre die van te voren uitsneeuwen.
In ieder geval morgenochtend in het noorden weer meer sneeuw...
Ik hoop op zo'n 40cm, ijspegels aan het dak, en snot dat je bevriest in de neus voordat je je autoramen ijsvrij hebt gemaakt.
Zeg maar zo, dat ik morgen geen zin heb om te werken, veel te gezellig nu ik mn verjaardag in mn 1-tje aan het vieren ben....
(klinkt ook zo zielig, Zaterdag houd ik een feestje... u bent uitgenodigd met zijn allen!, mits u Sneeuw meeneemt! )
Ik hoop op zo'n 40cm, ijspegels aan het dak, en snot dat je bevriest in de neus voordat je je autoramen ijsvrij hebt gemaakt.
Zeg maar zo, dat ik morgen geen zin heb om te werken, veel te gezellig nu ik mn verjaardag in mn 1-tje aan het vieren ben....
(klinkt ook zo zielig, Zaterdag houd ik een feestje... u bent uitgenodigd met zijn allen!, mits u Sneeuw meeneemt! )
Gefeliciteerd met je verjaardag, je kan een kado krijgen maar niet mijn sneeuw
Net terug van m'n werk en de hele middag op de radio niks anders gehoord dan sneeuw hier en sneeuw daar, zelfs op de Belgische zenders meldden ze lichte sneeuwval.
Zou je denken, dan moet Limburg toch ook eens een keer iets krijgen. NOT!! Zie ik op de radar overal om ons heen sneeuw-echo's, en eindelijk eens een pluk dicht naderen vanuit het zuiden, valt het ding net voor de grens uitelkaar als een pudding.
Het wil hier maar niet lukken hier!!
Dit wordt dus echt maar focussen op a.s. zaterdag...
Oe en ik ook maar denken over een verjaardagscadeau. Dankje
Edit: en natuurlijk gefeliciteerd Friesland 84 | Gewijzigd: 7 januari 2010, 00:21 uur, door xzaz
Jij bent lekker, haha, maar ik houd je eraan!!
Terug on topic!
Inmiddels weer zo'n 21 ANONIEME GASTEN, kom jongens / meiden registreer jezelf in 30 seconden, en schrijf/ discussieer gezellig mee!! | Gewijzigd: 7 januari 2010, 00:15 uur, door fries1984
de rust is wedergekeerd in hulptroepen land. Laat iedereen hier in de regio vannacht maar rustig binnen blijven, dan krijg ik ook wat nachtrust. Dalik eens de boel van boven op de slaapkamer bekijken.... verwacht een koud uitzicht.
Nog ff naar de strateeg *kuch* gekeken:
--
Ongehoord veel sneeuw viel er hedenmiddag 6 januaar vooral in Zuid-Kennemerland.
In twee uur tijd viel er ruim anderhalve decimeter als gevolg van een polarlowachtige.
Deze raddraaier stagneerde enige tijd voor de kust bij IJmuiden en sneeuwde leeg.
Voor Kennemerland was dit de zwaarste sneeuwsituatie in januari sinds januaar '84
Frappant was dat de sneeuwactiviteit in zuidelijke directie zienderogen afnam later.
Het zuiden van Noord-Holland veranderde dus binnen twee uur in Klein Zwitserland.
Over de vermeende Sint Antoonlente houdt de Primeurman voet bij stuk voorlopig...
Morgen, inmiddels vandaag is meer duidelijk of die verzachting aantreedt na de 13e
Eerst is er in het weekeinde wederom kans op mogelijk veel sneeuw en veel wind.
De kans op duurvorst gedurende de gehele volgende week is nog erg groot thans.
Morgen met een zekere stelligheid nadere info over een eventueel dooioffensief..
Op de spraakmakende winterweerprimeurlijn zoals bekend de fijnste detailleringen.
---
hebben jullie nog wat discussievoer. Voor nou: trusten en tot morgen weer.
PS: jarige Fries, nog gefeliciteerd en maak d'r un mooie ijsdag van! | Gewijzigd: 7 januari 2010, 00:15 uur, door interjrs
Cadeau tip: sneeuw (als je fam/vrienden dit lezen, kun je wel eens mooie cadeaus krijgen )
Paar cm stuif krijg je vast wel zaterdag... | Gewijzigd: 7 januari 2010, 00:18 uur, door PolderPS
Proficiat!!
Cadeau tip: sneeuw (als je fam/vrienden dit lezen, kun je wel eens mooie cadeaus krijgen )
Paar cm stuif krijg je vast wel zaterdag...
Dank allen, we wachten af...
Morgen zie ik het wel.... zal wel weer werken worden.. haha
welterusten allen voor later!
Nog een paar uurtjes en dan gaat de avondspits over in ochtend spits hahah
Lol, het begint weer ouderwets winters te worden, met alle gevolgen van dien. Degene die nu nog in de file staan, kunnen beter maar omdraaien en weer langzaam richting werk gaan...
[Friesland84; Gesneeuwliciteerd met je verjaardag!]
Nee wij zitten goed van het weekend.
Alleen wordt er voor vanacht hier nog sneeuw voorspeld ??
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/