Jan..heb jij een verklaring voor het ontstaan van de sneeuwzone hier in het midden van het land..?
Het ontstond en groeide en groeide en zit weinig beweging in.
Waarschijnlijk heb je het wel gezien maar hoor hier weinig over.
Truste!
Vind toch dat dit een goed beeld geeft van de situatie rond Rotterdam Rijmond. Ik reis elke dag naar Den Haag HS, en nergens op het traject licht meer dan 3 cm. Misschien kan iemand mij vertellen hoe dit komt? Dat pech is is geen juiste reden omdat in het verleden dit soort situaties ook vaak voorkomen.
Troosteloos ligt Rotterdam erbij.
Troosteloos ligt Rotterdam erbij.
Het heeft waarschijnlijk van alles te maken met het warmere gebied wat boven frankrijk aan het circuleren is, en wat de buien die boven de zuidwestelijke kustgebieden verschijnen in zijn stroming met zich mee trekt. Als je op de neerslagkaart van europa kijkt dan zie je dit duidelijk gebeuren.
Welterusten!
Citaat van pandabeer, woensdag 6 januari 2010, 23:33 uur Wordt niet goed van die buienradar, 2uur vooruit komt sneeuw mijn kant op en de andere buienradar laat het geheel een andere kant opgaan En als ik de verhalen vanavond zo hoor klopt geen hol van dat ding, dus ga ik mijn bedje opzoeken.
Welterusten!
Er begint in Brabant ook een oranje vlekje te groeien | Gewijzigd: 6 januari 2010, 23:36 uur, door Brisk
eerder net was er matige sneeuwval!
op buienradar zie je een mooi groot gebiedje
Jan hoe gaat dit zich allemaal ontwikkelen voor vannacht?
krijgt nederland nog veel sneeuw?
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Beste Jan, ben nou niet de beste topograaf betreffende kaart lezen, maar op basis van deze kaart ... wat verwacht je voor het noorden (Friesland) ? licht-matig-zwaar ?, ijzel of een 8 voor de bbq? | Gewijzigd: 6 januari 2010, 23:41 uur, door fries1984
Vanavond rond half 7 had Den Haag wel dergelijk sneeuw, heb je het nog gezien? Misschien kan je het later nog (of nu) nog aan je kinderen vertellen.
"Vroegah in Januari 2010 hadden we sneeuw!"
As we speak sneeuwt het hier gewoon, gewoon klein beetje niets spannend.
Truste!
Op de voorplas van de Kralingse Plas valt redelijk te schaatsen. Ijs is daar betrouwbaar, maar kwaliteit mocht wel wat beter Voorlopig raad men af om op de 'grote' Plas te schaatsen, omdat men daar aan het baggeren is...
Elke keer die sneeuw die ons loopt uit te dagen lijkt wel..
Ja laten we zien wat daar gaat gebeuren!
hier ook sneeuw in amersfoort nu
Mijn (on)weer foto's : Foto's